sobota, 10 września 2016

To koniec

Witam was w ostatnim poście (z jakże dramatycznym tytułem) na tym blogu!
Nie rysuję na takim poziomie na jakim dobrze jest publikować pracę. Nie rezygnuję jednak ani z rysowania, ani z blogowania. Założyłam nowy blog "Smocze Spojrzenie". Kiedyś was pytałam, czy chcielibyście takiego bloga. W ankiecie wyszło prawie jednogłośne "nie", ale nie widzę siebie jak prowadzę dalej tą stronę. Tutaj już nic więcej nie opublikuję, ale nie usuwam tego bloga. Dalej możecie podziwiać moje przepiękne prace xD
Tak więc, do zobaczenia na nowym blogu ;)

6 komentarzy:

  1. Szkoda, że nie chcesz już tu pokazywać swoich prac. Nie rozumiem dlaczego doszłaś do takich wniosków. Cóż, to Twoja decyzja, mi pozostało tylko lecieć na Smocze Sojrzenie i mam nadzieję, że gdzieś jeszcze będziesz pokazywała swoje rysunki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Popieram Lazure, poza tym powód który podałaś jest beznadziejny:P Nie ma czegoś takiego jak " poziom " od którego można publikować rysunki na blogu, więc rozumiem, że może masz jakieś inne, wiarygodniejsze powody aby zamykać bloga. Również zajrzę na Smocze Spojrzenie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Szkoda, no ale mam nadzieję, ze na Smoczym Spojrzeniu również będziesz publikowała swoje prace. Wiem jak to jest z tym blogowaniem i niepewnością, czy robisz tak jak powinnaś. Również z tych samych powodów usuwałam swoje wcześniejsze blogi. Ale powiem Ci, ze to nie było dobre rozwiązanie, bo teraz mój blog byłby o wiele bardziej rozwiniety.
    Choć nie powiem, z drugiej strony ciesze się, ze mogłam "odświeżyć" go w innej wersji. U Ciebie pewnie też tak będzie.
    Oczywiście wpadnę na Twój nowy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To możę coś wyjaśnię. Nie rezygnuję z publikowania moich rysunków. Nadal będę je pokazywać tyle, że rzadziej i na tymtym blogu. Cieszę się, że prowadziłam ten blog, bo to mi pokazało, że mogę i umiem to robić. Po prostu jestm zbyt wszechstronnym człowiekiem, żeby pisać tylko o rysowaniu ;) Niestety linku bloga nie mogłabym zmienić, głównie dlatego ta zmiana xD

      Usuń
  4. Warto mieć bloga i wstawiać na niego każdą pracę! Przynajmniej na początku. Wiele osób rysuje, a już po jakimś czasie, np.oku może dostrzec swoj artystyczny progress na blogu. Niczym pamiętnik ze wspomnieniami :)

    OdpowiedzUsuń