sobota, 13 sierpnia 2016

3k wyświetleń- Oto i ja...

Cześć!
Już nabiło mi 3000 wyświetleń bloga. W zasadzie już jest ponad 3100, ale kto by się jedną setką przejmował? (No może ja i to bardzo :D) A komentarzy łącznie z moimi odpowiedziami jest 340. Meega dużo. A cieszę się meeeeeeeega bardzo :D Ale w tytule posta pisze "Oto i ja", więc jeśli chcecie zobaczyć jak wygląda Saphira czytajcie dalej ;)



Nie przedłużając. Oto i ja...


xDxDxDxDxDxD 
Spodziewaliście się człowieka? Błąd. Jestam Saphira- smoczyca. Jeśli ktoś nie wierzy zapraszam do lektury "Eragona" Christophera Paoliniego :D

A teraz troszkę o rysunku. 
Zaczęłam go jeszcze w lipcu, ale brakowało weny do skończenia, a potem wymyśliłam ten post :D 
Już wiecie, że nie cierpię rysować tła. Z tym nie jest tragicznie. Tylko nie wyszło mi to coś, co miało być niebem, a jest jakąś dziwną kolorową plamą...
Wzorowałam się na jakimś tam moim starym rysunku smoka, ale tak samo narysowałam praktycznie tylko głowę i trochę skrzydła (tam nie było kolca). Ta głowa jest cudowna ♥.♥ 
Kocham smoki, tylko szkoda, że nie ma ich na Ziemi :/

Odpowiada wam post co drugi dzień? Mi tak pasuje, bo mam czas znaleźć wenę, coś wymyślić i porządnie przygotować, przy czym posty są wystarczająco rzadko, żeby mi się blogowamnie nie znudziło. Jak w lipcu były przez chwilę codziennie to strasznie mi się odechciało tego wszystkiego. 

A wam się nie nudzi blogowanie, czytanie mojego bloga? Jak wam się podoba żart i smok? Napiszcie mi w komentarzach :D
Bayo
Saphira
♥♥♥♥

12 komentarzy:

  1. Nie jesteś smokiem tylko trollem internetowym :P
    Ale serio, fajny pomysł na żart. Rysunek jest spoko, bardzo podobają mi się skrzydła.
    Posty co drugi dzień są absolutnie w porządku. Najważniejsze, żeby pisanie postów sprawiało Ci przyjemność. Czasem naprawdę można się wypalić, dlatego lepiej pisać posty rzadziej, ale systematycznie.

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Eee tam, zaraz tollem xD Jeden niewinny żarcik ijuż ci trolemn azywają... xD Dzięki :D Uwielbiam smocze skrzydła, ptasie są nudne- po prosu pióra, a smocze mają w sobie to coś :)
      Równiez pozdrawiam :D

      Usuń
  2. Gratuluję 3k wyświetleń :D Nieźle wymyśliłaś ten żart xDDD Mi nigdy nie wychodza glowy smoków :< Jakimi kredkami rysowałaś?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :D Zawsze rysuję kredkami akwarelowymi Mondeluz KOH-I-NOOR. Innych nie mam jeśli nie liczyć resztek bambino xD

      Usuń
  3. Fajnie wyszła Saphirka ^^ Akurat Eragona trochę liznęłam więc ani trochę się nie zdziwiłam :P Bardzo podobają mi się stópki i nóżki, bardzo starannie je narysowałaś :) Tłem się nie przejmuj, będzie coraz lepiej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :D Na peno będzie lepiej soro w ogóle zaczęłam je rysować xD

      Usuń
  4. Świetnie wyszły skrzydła, są imponujące! A tło z czasem się poprawi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, nad skrzydłami właśnie najmniej się napracowałam xD Coż... samo się nie poprwai sama muszę nad nim prcować :D

      Usuń
  5. Sama postać smoka wyszła imponująco. Widać jednak, że do tła już tak się nie przyłożyłaś (ja mam podobnie xD). Niestety, aby wyglądało dobrze, to jednak trzeba się napracować.
    Fajny dźołk :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny żarcik :D Już na serio myślałam że pokarzesz zdjęcie :) Mimo to smok mi się bardzo podoba. Narysowałaś go w moim ulubionym kolorze :)
    Zapraszam na mojego bloga
    Pozdrawiam, Pati
    mój blog-> KLIK!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Faktycznie błękitny jest moim ulubinym kolorem! Zazwyczaj się nad tym nie zastanawiam, bo kocham wszystkie kolory :D Fajnie, że ktoś zauważył :D Również pozdrawiam :D

      Usuń