czwartek, 11 sierpnia 2016

Minecraft #2 - Dom z portem

Cześć!
Skończyłam wczoraj mój dom w Minecrafcie. Z zewnątrz wydaje się duży, ale tak na prawdę jest mały. Mam 3 tarasy- już o wiele mniej miejsca. Schody już w ogóle wyszły tak dziwnie... A całości nie wspomnę. Mimo wszystko dom mi się podoba i jestem z siebie dumna, że tak ładnie mi wyszedł. Zainspirowały mnie budowle jakiegoś Youtubera, ale za chiny nie mogę przypomnieć sobie jak się nazywał, bo na filmik natknęłam się przypadkiem. Koniec opowieści. Zdjęcia:



W związku z taką ilością zdjęć są mniejsze niż zazwyczaj dodaję ;)
Pamiętacie jak pisałam, że po Minecrafcie będzie kolorowanka? Trochę zmieniłam plany. Zbliża się wielkimi krokami 3000 wyświetleń  i z tej okazji dowiecie się jak wyglądam ja- Saphira :D

Na dzisiaj to tyle. Pochwalcie się jakie wy macie domy w Minecraft duże/ małe, kolorowe/ ponure, nowoczesne/tradycyjne? I napiszcie mi jaka jet wasza ulubiona gra.
Bayo
Saphira
♥♥♥♥

PS.: Gra ktoś w AION i jest Asmodianem lvl 20 lub wyższy? Musze dostać się do Grobu Zemurru i zniszczyć portal, a nie mogę, bo gdy tylko zaatakuje mnie więcej niż 1 przeciwnik ginę w 15 sekund :( Pomocy... :(

4 komentarze:

  1. Nigdy nie grałam w tę grę, ani w ta drugą, o której piszesz:/ Ale domek fajny, szczególnie wewnątrz:)Ta gra polega na budowaniu domów?:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :D Szkoda, że nie grałaś, bo obie sa bardzo fajne i godne polecenia. Właściwie to Minecraft polega na przetrwaniu, ale większość osób, które znam lub oglądam na yt nie bawi się w wielkie wędrówki tylko właśnie buduje. Polecam kanał na yt MagdalenaMariaMonika i serię "Minecraft na obcasach". Mdzia buduje niesamowicie, a ja przy niej to jak ziarno piachu przy słoniu xD

      Usuń
  2. Ooo! Ktoś też ogląda "Obcasy" :D
    Domek wygląda super. Bardzo podoba mi się jego kształt. Myślę, że dach lepiej by wyglądał jako deski brzozowe lub dębowe, bo trochę się zlewa z całością, ale oprócz tego nie mam zastrzeżeń. Z resztą to Twoja wizja, ja się nie wtrącam :)

    Sama zazwyczaj buduję domy dość tradycyjne lub w stylu średniowiecznym. Od około półtora roku rozbudowuję swoją wioskę rybacką, ale gram z dużymi przerwami, więc dalej nie jest zbyt duża.

    Ulubiona gra... pojęcia nie mam. Jeśli chodzi o sandboxy to Minecraft i The Sims 3. W przypadku RPG to Dragon Age i Jade Empire. W AION'a nie gram, więc niestety nie pomogę. Ale się rozpisałam! Kończę bo ten komentarz to już i tak wypracowanie.

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też gram w Dragon Age, ale w II i na konsoli, a o Jade Empire nie słyszłam, muszę potem sprawdzić. W Simsy też gram :D Nawet nie masz pojęcia (a może i masz, bo sama prowadzisz bloga) jak bardzo cieszą takie komentarze. Wtedy wiem, że odwaliłam dobrą robote i ktoś to docenił :D Dzięki :D I również pozdrawiam :D

      Usuń