niedziela, 7 sierpnia 2016

Powrót z wakacji

Cześć!
Wróciłam z wakacji. Jeśli ktoś śledzi mojego Instagrama może domyslić się gdzie byłam :D A jeśli ktoś nie śledzi, to ma pecha. Nie, żartuję  xD Byłam nad morzem. Naszym polskim Bałtykiem :D Wróciłam wypoczęta z nową energią i pomysłami :D Ale nie sama...


Przyjechało ze mną kilka przedmiotów. Kupiłam sobie na kiermaszu tanich ksążek kilka tych cudów (jeśli chcecie dowiedzieć się co nabyłam napiszcie w komentarzach) i kolorowankę. Przed wyjazdem zdobyłam w Lidlu cienkopisy. Powiem wam, że fajna rzecz (całe 9zł xD). Nad morzem kupiłam sobie pióro. Było mi potrzebne, ale nie dowiecie się do czego. Powiem ogólnikowo, że ten wyjazd to była komedia tego roku :D A szkatułkę, którą sama pomalowałam i ozdobiłam, kupiłam w takim sklepie (to był namiot, ale kto by się tym przejmował) gdzie jest wszystko (powiedziałambym wam jak w mojej rodzinie się na to mówi, ale muszę wyrażać się kulturalnie, więc resztę sami sobie dopowiedzcie xD). Kupiłam tam jeszcze miskę dla mojego psiaka i kłódkę do rowera. Jeśli chcecie wiedzieć coś więcej o szkatułce to poczekajcie, bo będzie o niej osobny post ;)
Nad morzem zebrałam oprócz muszli- kamyki. Takie baardzo ładne. Niestety, żeby cały czas były śliczne muszą być w wodzie, stąd ten słoik Pudliszek xD

Ależ ja się dzisiaj rozpisłam :D Jeśli ktoś dotrwał do końca serdecznie gratuluję.
Pochwalcie się w komentarzach gdzie wy byliście lub będziecie na wakacjach w tym roku i co przyweźliście lub zamierzacie przywieźć ;)
Bayo
Saphira
♥♥♥♥♥

8 komentarzy:

  1. fajne rzeczy. wiesz, możesz zeobić jakieś ozdobne pudełeczko DIY czy coś. niedługo pokażę na blogu co można zrobić z takiego słoiczka i kamyków, więc zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie sama ozdobiłam to pudełko. Za post albo dwa pokażę jak ;) A chętnie zobaczę u ciebie słoik i kamyki :D

      Usuń
  2. a wiesz co się stało z neliśkiem? bo wchodzę dziś na jego blog a tu mi pokazuję że blog usunięty...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też się zastanawiam. Pisałam do niego na maila, który podawał na poprzednim blogu (ta sama tematyka, ale na blog.pl zamiast blogger.com), a dzisiaj napisałam do niego na gmail. Nie wiem nic. Mam nadzieję, że wróci, albo przynajmniej się wytłumaczy :(

      Usuń
  3. Też byłam teraz nad morzem, w sob-nd. :D W Międzyzdrojach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A to nawet niedaleko, bo ja byłam w Dziwnowie :D

      Usuń
  4. Ja nigdzie nie byłam i się nie wybieram xD Widzę, że dużo fajnych rzeczy sobie kupiłaś, pokażesz nam coś jak pokolorujesz? :) Też zawsze poza muszelkami lubię zbierać kamyki nad morzem :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No jasne, że pokażę! Głownie po to ją kupiłam :D

      Usuń