środa, 27 lipca 2016

Minecraft #1 Wioska NPC

Cześć!
Poza rysowaniem uwielbiam grać w różne gry. Nie ma znaczenia czy komputer czy konsola. Mimo że jest to blog artystyczny chcę podzieliś się z Wami moim śwaitem w Miencraft :D


Bardzo lubię w to grać, bo to ja tworzę cały świat i mam nad nim pełną kontrolę :D


Obecnie mieszkam w wiosce NPC. Jeszcze nie stworzyłam swojego domu, bo chciałam osiedlić się w jej pobliżu, ale panował w niej straszny bałagan. 


Teraz jest już czysto i powoli zabieram się za budowę domu. Na razie tylko zbieram materiały.

W wiosce znajduje się wiele miejsc, w których Osadnicy mogą sobie odpocząć :D


Jak pewnie wiecie w kuźni można znaleźć cenne przedmioty. Ja znalazłam dwa żelazne mieszcze, które nadal mam xD i chyba jabłko.


O ilości farm nawet nie wspomnę xD


W okolicach wioski jest mnóstwo owiec, ale prościej jest trzymać je obok mojego tymczasowego domu (to ten po prawej). Akurat tak się złożyło, że są kolorowe :D


I zdjęcie wioski z lotu ptaka.


Zanim ogrodziłam wioskę bardzo dużo NPC zmieniło się w zombie, ale populacja już się zwiększa :D

Gram na texturepacku Faithful 64x64 jeśli ktoś chciałby wiedzieć ;)

Koniec o Minecrafcie. I jeszcze ogłoszenia parafialne:
Ależ się dzisiaj rozpisałam :) Dziękję za wszystkie komentarze pod poprzednim postem :D Chcielibyście może zobaczyć kolorowanki na blogu?

Do kolejnego posta
Bayo
Saphira
♥♦♦♥

8 komentarzy:

  1. Lubię czasem w coś pograć, ale na minecrafta mnie chyba nigdy nie zbierze xD Niemniej jednak fajnie ta Twoja wioska wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :D Spróbuj, je też na początku nie byłam przekonana do tej gry, ale potem mnie wciągnęła ;D

      Usuń
  2. Nigdy nie grałam i wątpię, że spróbuję
    Z chęcią obejrzę kolorowanki. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie spróbujesz- pożałujesz xD No to trzeba kupić kolorowankę xD

      Usuń
  3. Również bardzo lubię grać w Minecraft. Fajnie doprowadziłaś tą wioskę do porządku :)
    Chętnie zobaczę kolorowanki w Twoim wykonaniu.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :D Chyba serio muszę kupić kolorowankę xD Również pozdrawiam :D

      Usuń
  4. Tak, tak !!! Chcę kolorowanki =D

    OdpowiedzUsuń