niedziela, 3 lipca 2016

Nowa technika #1 Akwarelowe Niebo

Cześć!
Niedawno JulaLou  (serdecznie pozdrawiam ^^) umieściła na swoim blogu akwarelowy Gdańsk, wcześniej naoglądałam się dużo prac tą metodą i stwierdziłam, że tez chcę spróbować :D Kiedyś miałam akwarele, ale używałam ich jako 5-6 letnie dziecko i nigdy tego nie lubiłam, bo zawsze uważała, że to zwykłe farby xD Tak się stało, że byłam w sklepie i znalazłam ciekawe akwarele, więc kupiłam ^^ Praca jest... powiedzmy niezachwycająca, a dobitniej brzydka. Nie podoba mi się, bo wkracza trochę w sztukę nowoczesną (nie lubię jej, bardzo.), ale mimo to chcę wam ją pokazać i może doradzicie mi jak malować akwarelami?

Jak wyrywałam kartkę z bloku tu urwał mi się jeden róg xD Wiedziałam, że będę malować niebo, więc praca nosi nazwę Wyrwany kawałek nieba xD Format: poobrywane A3. Malowane akwarelami i dopieszczone kredkami akwarelowymi :)

Szkoda, że nie chcecie, żebym założyła drugi blog (8/10 osób odpowiedziało: Nie). Napiszcie mi w komentarzach czemu :/

Czekam na wasze rady w sprawie akwareli.
Bayo
Saphira
♥♦♣♠♥
PS.: Jak Wam mijają wakacje?

14 komentarzy:

  1. Ja lubię tworzyć abstrakcję akwarelami. Akurat jestem wtrakcie malowania i na pewno pojawi się u mnie post,w którym opiszę moje kroki malowania. Jeśli Ci się spodoba takie malowanie, to pewnie post będzie przydatny. Sama dopiero zaczynam nimi malować no i jakoś nie specjalnie wiem jak to robić. Wszystko na czuja - jak zawsze xD
    A wakacje dosyć pracowicie. Mam tyle roboty a MUSIAŁAM, bo jakby inaczej ocalić kociego oseska i robić za kocią mamę. Nooo maluch powoli rośnie i nawet przesypia już noc. Ale wcześniej to była tragedia. :)
    Pozdrawiam :)
    http://bloogpseudoarytstyczny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno przecztyam ten post ;) Ooooo... kotecek... nawet ja, która kotóe nie lubi wzruszyła sie :') Równiez pozdrawiam :D

      Usuń
  2. Fajny pomysł z tym tytułem :D Jeżeli chodzi o akwarele to radzę poszukać dobrych tutoriali (polecam deviantart, mnówstwo tam tego) i patrzeć na obrazy innych. Ja wiem, że to może brzmi dość banalnie, ale moim zdaniem akurat przy akwarelach dużo można wyciągnąć z samego patrzenia :) Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki ^^ Masz rację, chyba po prostu tak zrobię, ale muszę załozyć konto na devianart, bo nie mam xD To wcale nie brzmi banalnie, wielu rzeczy nauczyłam się z patrzenia ;) Też pozdrawiam :D

      Usuń
    2. Nie trzeba mieć konta na deviantacie żeby oglądać, ale jak chcesz założyć to zapraszam :D Jakbyś miała jakiś problem/czegoś nie wiedziała związanego z nim to możesz pytać :)

      Usuń
  3. To nawet nie wiedziałam, że nie potrzeba konta xD Jestem bardzo niecierpliwą duszą i już je mam :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne:)
    Co do drugiego bloga to nie,bo zapomnisz o tym:(
    MWerka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie zapomniałabym, bo na tym blogu bylyby sama moje rysunki, a moje wywody (że tak to ujmę) bylyby na tym drugim ;)

      Usuń
    2. Nie zapomniałabym, bo na tym blogu bylyby sama moje rysunki, a moje wywody (że tak to ujmę) bylyby na tym drugim ;)

      Usuń
  5. Jestem za leniwa na akwarele xD To są wymagające farby, przy których trzeba się skupić, bo jednym ruchem można wszystko spaprać. Ponieważ nie kryją, a nadają tonu, poprawienie takowego błędu jest niemożliwe. Błysk i odbite światło powinny więc już być zaaranżowane w pierwszych etapach pracy.
    W Twoim obrazku dałabym więcej laserunku, tak, aby wydobyć głębię. Kieruj się zasadą: więcej wody, mniej farby.
    Powodzenia w dalszym malowaniu! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, rady na pewno się przydadzą :D

      Usuń