poniedziałek, 11 lipca 2016

Pół normalny pegaz



Cześć!
Jak pewnie wiecie mam konto na Deviantart. Bardzo lubię przeglądać sobie tamtejsze grafiki, a co ładniejsze zapisuję do późniejszego narysowania. Na razie wykorzystałam tylko jeden obrazek, a mianowicie takiego oto konia:

Kiedy już miałam szkic uznałam, że ładnie wyglądałby jako pegaz w otoczeniu chmur. Zrealizowałam połowę, bo pegaza zrobiłam, ale o chmurkach zapomniałam :/ Mam zbyt wiele prac bez tła i to dlatego o nim zapominam xD
A dlaczego w tytule jest "pół normalny"? Już spieszę z odpowiedzią:


Połowa pegaza jest w barwach normalnego konia, a reszta to moja wybujała wyobraźnia :D

A teraz prośba do was: Zbliża się 50 post i nie mam totalnie pomysłu na kolejny rysunek. Brak mi inspiracji. Nie wiem co rysować. Pewnie znacie to uczucie :/ Rzućcie mi jakieś wyzwanie i, żeby było ciekawiej, sami tez to narysujcie i umieśćcie na swoim blogu lub, jeśli go nie macie, wyślijcie mi na maila :D Na początek wybiorę sobie jeden temat, bo jak zarzucicie mnie 10 propozycjami, to nic z tego nie będzie. W komentarzach napiszę wam co wybrałam, bo odpowiadam na wszystkie :D

Na dzisiaj to tyle
Bayo
Saphira
♥♦♣♠

PS.: Byłabym zapomniała! Dziękuję za ponad 2000 wyświetleń!

23 komentarze:

  1. To ja mam dla Ciebie wyzwanie na narysowanie motyla kredkami :) Sama też zrobię ten rysunek, no i przy okazji będzie to dla mnie (również) motywacja, bo już od jakiegoś czasu go zaczęłam i nie mogę skończyć. Co Ty na to?

    Wybór dowolny. Możesz przerysować ze zdjęcia znalezionego w necie lub sama stworzyć z wyobraźni. Gama kolorów też dowolna. :)
    Pozdrawiam.

    Fajnie byłoby, gdyby większa ilość osób chciała wziąć udział w takim wyzwaniu. Ciekawie by to wyglądało.

    No i bardzo podoba mi się Twój rysunek, tylko z ogonem coś nie teges. Jakby linie źle postawione.

    Daj znać, czy się zgadzasz :)
    http://bloogpseudoarytstyczny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zobaczymy jak pojawi się trochę więcej propozycji, ale motyl mi się podoba ;)

      Usuń
  2. A o czym ma być to 'smocze spojrzenie"?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No takie moja spojrzenie na świat. Smocze.. no wiesz jestem smokiem xD Saphira jest smoczycą, a jak nie kojarzysz polecam "Eragona" Christophera Paoliniego ;)

      Usuń
    2. Myślę, że to fajny pomysł. Ja w sumie połączyłam te tematy. Od czasu do czasu moje przemyślenia też się tam pojawiają.

      Usuń
  3. Ciekawy pomysł z tym pół pegazem :) Mój następny post też będzie pięćdziesiąty :D

    OdpowiedzUsuń
  4. hmmm... dołączam się do wyzwania wyżej. ciekawy pomysł- gdyby tak każdy wymyślił swojego motyla. ładny rysunek, ale... jakie kredki używasz? bo... jakos tak nie podobają mi się pod względem jakościowym czy coś... po prostu te linie są takie, nwm, ostreb i to chyba przez kredki. ale rysunek ładny.
    zapraszam do mnie:
    DariaVaria.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ach... zapomniałam wspomnieć, że rysowałam go głownie po to, żeby pobawić się blenderem, a używam kredek akwarelowych Mondeluz KOH-I-NOOR. Muszę głęboko przemysleć tego motyla xD

      Usuń
    2. A zrobisz recenzje Mondeluzów?
      Zuzia

      Usuń
    3. Zobaczę :/ Nie bardzo znam się na recenzowaniu czegokolwiek, ale spróbuję ;)

      Usuń
  5. Super pegaz !!! Może narysujesz jakiś portret ?

    OdpowiedzUsuń
  6. Narysuj może świnkę morską?
    Zuzia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam świnkę morską :'( Jeszcze za wcześnie :"(

      Usuń
    2. Ojej,przykro mi ,że prze ze mnie wróciły przykre wspomnienia.Przepraszam.
      Zuzia

      Usuń
    3. Ech... nie przejmuj się ;) Wystaerczająco dawno, żeby wspomnienia były miłe i o niej myśleć, ale zby wcześnie, żeby oglądać zdjęcia :/

      Usuń
  7. Zdecydowałam, że narysuję motyla. Gealach i daria, wy też musicie :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Odpowiedzi
    1. W kilka dni, swojego dodam jutro, albo po jutrze ;)

      Usuń
    2. Okej. :D W takim razie się mobilizuje i kończę swojego :) Pojawi się w ciągu dwóch dni.

      Usuń
  9. Heheh... Ten ból kiedy masz ogromną motywacje na narysowanie... I ekscytacja tak cię rozpiera że nie masz pojęcia co narysować... Szukasz natchnienia a jak już je znajdujesz... Jest za późno i już Ci się nie chce xd! To jest takie okropnie denerwujące!! Niestety nie poradzę Ci, co mogłabyś narysować, ja tak samo NIGDY nie wiem co narysować, albo nie chce mi się, typowa ja XDD! Life is brutal!!

    p.s. zostałaś nominowana do LBA ^.^! Zapraszam serdecznie na bloga:
    http://zumennople.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Heh, jak dobrze to znam xD dzięki za nominację ;)

      Usuń