czwartek, 14 lipca 2016

50 post: Wyzwanie #1 Motyl

Cześć!
Uwierzycie, że to już 50 post? Pod ostatnim pisałam, że nie mam pomysłu co narysować i macie rzucić mi wyzwanie. Wybrałam motyla, którego zaproponowały mi Gealach i Dariavaria :) Żeby było ciekawiej one też musiały go narysować i podesłać mi zdjęcie lub umieścić na swoich blogach :D
Tutaj macie linki do obrazków dziewczyn:

A tutaj mój motyl:


Jak widzicie podeszłam do tematu ciut inaczej, czyli po smoczemu :D Wpsałam w Google motyl i zainspirowała mnie jedna grafika, na której był tatuaż na tej samej zasadzie co mój rysunek, ale nie przerysowywałam go tylko zrobiłam po swojemu :D Jak zwykle xD

Bardzo mi się podoba motyl, ale tło już mniej. Kwiaty to moja bardzo słaba strona :/ Muszę częściej je rysować ;)

Znowu zostałam nominowana do LBA, więc pewnie domyślacie się co będzie w następnym poście ;D A po LBA będzie My Little Pony, bo poprzedni spodobał się wam, więc zobaczycie kolejnego :D

Ale dużo dzisiaj tych uśmiechniętych buziek xD
Do kolejnego posta
Bayo
Saphira
♥♥♥♥
PS.: Dodam dzisiaj ankietę, bo coś mi nie daje spokoju.

11 komentarzy:

  1. oj... postaram się dziś go dodać, bo mam rysunek, ale aparat mi nawala...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Problemy techniczne.. rozumiem, jakiś czas temu mój skaner nie działał :/ Ze spokojem ;)

      Usuń
  2. Pięknie wygląda to prawe skrzydło *.* Super, że nie kopiujesz a tworzysz coś własnego. To wielki atut w Twoich pracach. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki ^^ Choć nie zawsze coś zmieniam, czasami też robię coś takie jak jest ;D

      Usuń
  3. Fajny pomysł na rysunek motyla ;) Kwiaty nie są złe, ja bym tylko dodała ich więcej :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :D Nawet nie masz pojęcia jak ja się strasznie męcze z kwiatami xD Po prostu nie bardzo umiem je rysiwać i dlatego tego nie lubię :/ Ale kiedyś się nauczę ;)

      Usuń
  4. Bardzo ciekawy rysunek, świetnie zrealizowany pomył z farbą. A kwiaty są w porządku. Możesz poszukać hasła "rysunkowe kwiaty" w google, to znajdziesz parę łatwych wzorów do poćwiczenia
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :D Najwyraźniej tylko mi nie podobają się kwiaty xD Na razie kwiaty sobie odpuszczę, bo mam inne pomysły na posty ;)

      Usuń
  5. I to rysowała licealistka? Hahaha!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na twoim miejscu przed napisaniem komentarza, nauczyłaby się czytać ze zrozumieniem. W ostatnim poście pisałam, że jestem w gimnazjum. Nie ruzumiem dlaczego się śmiejesz. Chętnie zobaczę twoje rysunki.

      Usuń
    2. Ojej, no gimnazjalistka, takie samo beztalencie. To rysowała gimnazjalistka? Mam 11 lat i rysuje tak samo, a niektóre prace nawet lepiej. Jak nie wstyd ci to pokazywać? Wiem, masz motywacje od ludzi którzy piszą ojejujej jakie to ladne i walą link do siebie. Żal mi cię. Chwalisz się swoim beztalenciem.
      I nie sądzę, żebyś była warta tego żebym pokazywała ci moje prace.

      Usuń