niedziela, 17 lipca 2016

To nie książka #1 Ryjemy w drzewie

Cześć!
Dzisiaj tak jak już wspominałam To nie książka! Nie napisaliście mi co chcecie bardziej, więc wybrałam sama ;)
A tak wygląda moja nie książka. Mam ją jakiś czas dlatego nie jest w idealnym stanie :/





A do zrobienia wybrałam taką oto stronę:

To jest deklaracja. Wyryj coś na tym drzewie.
Ma ona numer 179-180
Do wyrycia deklaracji potrzebny mi będzie nóż tapicerski.

Postanowiłam wyryć obietnicę dla Was :D
Obiecuję
częstsze
posty :)

A żeby było wyraźniej pokolorowałam napis brązową kredką.
Obiecuję częstsze posty :)

Teraz kolej na Zniszcz ten dziennik, który pojawi się dopiero 25 lub 26 lipca, bo wyjeżdżam :D Niestety mój komputer jest stacjonarny i ciężko się go przemieszcza :/ Myślę, że po powrocie stworzę zakładkę, w której będę Was informować kiedy posty będą, a kiedy nie ;)

A teraz życzcie mi miłych wakacji ;D
Pozdrowionka
Saphira
♥♦♦♦♥



8 komentarzy:

  1. Udanego wypoczynku! Fajna ta "nie-książka" xD

    OdpowiedzUsuń
  2. Miłego wyjazdu! :3 Przyznam, że nie miałam okazji by przejrzeć gdzieś tą książkę, więc fajnie będzie zobaczyć ją u Ciebie ^^ Autorka musi być bardzo kreatywna skoro stworzyła takie książki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki ^^ Takich postów na pewno będzie więcej :D

      Usuń
  3. Bardzo pomysłowo :D
    http://treamicii.blogspot.com/2016/07/jak-aktywnie-spedzic-wakacje.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :D najprostsze co udało mi się wymyślić xD

      Usuń
  4. mam pytanie- od kiedy rysujesz?
    i ile masz lat?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rysuję tak na poważnie od kiedy załozyłam bloga xD A tak na serio to rysuję od kąd pamiętam. Tyle, że kiedyś robiłam 1 rysunek na miesiąc- dwa. Ile mam lat nie zdradzę. Wolę pozdostać anonimowa ;) O ile pamiętam już ktoś mnie o to pytał xD

      Usuń