środa, 6 lipca 2016

Ptak farbami

Cześć!
Nie mam nic nowego do pokazania, ale nie chciałam zostawiać Was długo bez posta :/ Ten obraz namalowałam z 2 lata temu... chyba, nie jestem pewna. Wczoraj zrobiłam szkic rysunku, ale dzisiaj nie chce mi się go kolorować. Mam lenia. A mogę, bo (uwaga! chwalę się xD) dzisiaj mam urodzinki ^^ Urodzinki = prezenty, więc częściowo dostałam od rodziców, a częściowo sama sobie kupiłam nowe przybory. Jak pewnie się domyślacie o nich będzie kolejny post :)

Tymczasem łapcie ptaka, a ja idę obrzerać się tortem i muffinkami ^^
Bayo
Saphira
♥♥♥♥

8 komentarzy:

  1. Ooo to wszystkiego najlepszego! ^^ Dużo weny i samych sukcesów!
    Czy ja dobrze widzę, że to wilga? Wyszła świetnie, uwielbiam ptaki :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ^^ Tak, to chyba wilga, ale nie pamiętam, tak dawno to namalowałam :D

      Usuń
  2. Jest śliczny! Nie mogę się doczekać, kiedy napiszesz coś o nowych przyborach. Uwielbiam patrzeć na nowe, błyszczące i nietknięte rzeczy ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Sto latek! Piękny malunek :)

    OdpowiedzUsuń