piątek, 15 lipca 2016

Liebster Blog Award #2

Cześć!
Znowu zostałam nominowana do LBA!
Nie cieszę się aż tak, jak za pierwszym razem, ale mimo to jest mi bardzo miło :D



Jakby ktoś jeszcze nie wiedział co to LBA:
Nominacja do Liebster Blog Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę". Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na pytania otrzymanych od osoby, która cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz je o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował.
źródło: http://bff-of-passion.blogspot.com/2016/06/lba-liebster-blog-award.html?m=1

A nominowana zostałam przez Ple zjapończała. Pozdrawiam cieplutko ;)


Pytania:

1. Lubisz zwierzęta?
Nie, nie lubię zwierząt, ja je kocham ♥.♥

2. Jak znalazłaś swoje zainteresowanie i kiedy?
Właściwie to nie wiem :/ Jakoś tak zawsze lubiłam rysować i to się nie zmieniło :)

3. Co myślisz o "Przebiśniegu"?
Nie mam nic przeciwko, ale bardziej wolę blogi o tematyce rysunków niż opowiadań ;)

4. Miałaś kiedyś arcy-wroga, który stał się twoim przyjacielem? 
Mam więcej wrogów niż przyjaciół, ale nie mam arcy-wroga. Żaden mój wróg nigdy nie stał się przyjacielem. Zazwyczaj jest na odwrót... Yyyy... Zapomnijcie...

5. Jaki gatunek muzyki lubisz najbardziej?
Nie wiem. Autentycznie. Nie znam się na muzyce. Czasami  słucham radia, czasami włączam coś na YouTube. Różnie to bywa, ale nie mam nic przeciwko różnorodności :D

6. Co sądzisz o tym blogu?
O waszym? Hmm... Wydaje mi się okay, ale, tak jak już wspomniałam, nie gustuję w blogach z opowiadaniami, wolę rysunki ;)

7. Czego powinno być na nim więcej? Lub może masz jakąś propozycje co do niego?
To już zależy od was.

8. Lubisz wodę gazowaną czy niegazowaną?
Czasami fajnie się napić wody gazowanej, ale zdecydowanie wolę niegazowaną ;)

9. Podobają Ci się covery w wykonaniu Yuki?
Nie

10. Jeśli masz rodzeństwo, to czy dogadujesz się z nim?
Mam brata i średnio się z nim dogaduję :/ choć pracujemy nad tym.

11. Jak myślisz, jaki będzie ciąg dalszy "Przebiśniegu"?
Nie mam bladego pojęcia. Mogę wymyślić tysiąc scenariuszy, a i tak nie zgadnę ;)

No to teraz moje pytania:
1. Jaka jest twoja ulubiona książka? 
2. Czytałaś/łeś "Eragona" Christophera Paoliniego?
3. Jeśli na pytanie wyżej odpowiedziałaś/łeś "tak"- co myślisz o Saphirze?
4. Jaka jest Twoja ulubiona technika? Chodzi o rysowanie, malowanie, itp.
5. Podobają Ci się moje rysunki?
6. Co według Ciebie jest największą zbrodnią?
7. Grałaś/łeś kiedyś w The Sims 1,2 lub 3? Jeśli tak, to co o nich myślisz?
8. Co myślisz o "Zniszcz ten dziennik"?
9. Czy pieniądze z komunii magicznie znikają? To pytanie jest żartem, więc proszę o takie podejście do niego xD
10. Jakiej firmy masz telefon?
11. Masz jakąś pamiątkę z dzieciństwa?

Znowu mam problem kogo nominować. Czytam tylko kilka blogów i musiałby powtórzyć nominacje z ostatniego LBA, więc nominuję moich czytelników! Namęczyłam się z pytaniami, więc teraz czekam na wasze odpowiedzi ;D

Jeszcze krótkie info:
Posiadam cudowne książki, które noszą tytuły "Zniszcz ten dziennik" i "To nie książka". Takowe były bardzo popularne jakiś czas temu, teraz trochę o nich przycichło. Kilka stron mam zrobionych, ale to nie przeszkadza w niczym. Stąd pytanie do Was: Czy chcielibyście serię z którejś z tych cudownych książek?
Jutro My little pony :D

Pamiętajcie o ankiecie ;)
Bayo
Saphira
♥♥♥♥

12 komentarzy:

  1. Ciekawie!
    Jestem zdania, że tylko od TS2 (na kodach, oczywiście) można się nauczyć prawdziwego życia :")

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na kodach xD Bardzo niwiele grałam w 2, ale za to uwielbiam 3 ^^

      Usuń
  2. Z chęcią odpowiem na Twoje pytania. :) W najbliższym czasie :*

    OdpowiedzUsuń
  3. No i super odpowiedzi. :) Też mam więcej wrogówxD

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak dla mnie to możesz robić "Zniszcz ten dziennik" czy "To nie książka", mi się ten pomysł podoba i nie przeszkadza mi to, że już trochę ucichło :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie postanowione :D Również pozdrawiam :)

      Usuń
  5. gratuluję LBA. Też zostałam nominowana przez zjapończałą xD.
    PS:Dodałam motylcia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Więc tobie też gratuluję :D Motylka widziałam ;)

      Usuń
  6. Ciekawe odpowiedzi, postaram się odpowiedzieć na pytania w najbliższym czasie. Dwie nowe serie byłyby dobrym pomysłem. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serie na pewno się pojawią :D Chętnie poczytam odpowiedzi na pytania i równiez pozdrawiam ;)

      Usuń