sobota, 16 lipca 2016

My little pony #2 Patriotka

Cześć!
Tak jak wspominałam w ostatnim poście dzisiaj My little pony. Ostatni wam się spodobał, więc uznałam, że warto wstawić i drugiego kucyka. Ten jest trochę brzydszy od tamtego, ale za to oko ma ładne ;)


Skaner trochę uciął jej nos :/ 
Ostatnio pokazywałam wam same rysunki, które bardzo mi się podobają, ten też jest w porządku, ale nic poza tym :/
Rysunek wykonałam kredkami akwarelowymi Mondeluz KOH-I-NOOR, nie wiem ile czasu mi zajął, bo rysowałam go w styczniu lub lutym, nie pamiętam dokładnie ;)

Jutro będzie Zniszcz ten dziennik, albo To nie książka. Zdecydujcie co chcecie zobaczyć jako pierwsze ;) A tak w ogóle to cieszę się, że chcecie zobaczyć te dwie serie, bo ostatnio nie specjalnie chce mi się rysować xD

To by było tyle na dzisiaj
Pamiętajcie o zostawieniu komentarza, zaobserwowaniu mnie i o zostawieniu głosu w ankiecie ;)
Bayo
Saphira
♥♥♥♥

11 komentarzy:

  1. Polska! :D Super rysunek :D

    OdpowiedzUsuń
  2. mam wrażenie, że niektóre rysunki robisz na odzczep, byle by wstawić na bloga. nie podoba mi się rysunek

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Żadnego rysunku nie robię "na odczep" jak to ujęłaś. Po prostu większość rysunków jest starych, tak jak ten, teraz już mi się skończyły i będą same nowe ;)

      Usuń
    2. hm...... szkoda, ze nie ma cieniowania konia. i skrzydla ci nie wyszly. ksztalt dobry.

      Usuń
    3. Tak jak już wspomniałam, obrazek narysowałam dość dawno ;)

      Usuń
  3. Śliczny rysunek <3
    Obserwujemy? Zaobserwuj mnie, a na pewno się odwdzięczę!

    http://pastelowa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki ^^
      Na bloga wejdę, ale nie żebram o obserwacje, jeśli podoba Ci się blog zaoserwuj, a jeżeli nie, to nie ;)

      Usuń
  4. Fajny ten kucyk, ma taki zadarty nosek :D Ciekawy pomysł by zrobić polskiego kucyka :)

    OdpowiedzUsuń