poniedziałek, 4 lipca 2016

Baletnica i Deviantart



Cześć!
Powrót do kredek ^^ Mimo wszystko jest to moja ulubiona technika :D Wczoraj znalazłam moją ulubioną książkę z czasów jak miałam 6-10 lat, a mianowicie seria Martynka! Przypomniałam sobie, że w tej książce są piękne obrazki i postanowiłam narysować chociaż kilka z nich :D
Mam trzy grube książki, ale wybrałam Martynka Najlepsze przygody, no i narysowałam baletnicę. Po szkicu widziałam, że moocno postarzyłam główną bohaterkę, więc tylko wzorowałam się na pracy. Niektóre rzeczy zmieniłam. Sami oceńcie mój wysiłek ;)
Mi ta praca bardzo się podoba, ale skaner kiepsko zeskanował kolory i nie są tak żywe jak powinny, ale trudno się mówi :/

A tu oryginalny rysunek :)

Założyłam konto na Deviantart, bo podpowiedzieliście mi, że malowania akwarelami dobrze uczyć się po prostu patrząc na rysunki, Lazurkowa Sztuka (pozdrawiam serdecznie ^^) powiedziała mi o Deviantart, a ja jako niecierpliwa dusza nie zauważyłam, że można tam wchodzić bez konta i takowe założyłam xD Nazywam si ę SaphiraZKredkami, jak można się było spodziewać :D Raczej nie będę nic tam wrzucać, bo już mam Instagram i ten blog (na Instagrami mogliście zobaczyć jak rysowałam baletnicę).

To by było tyle na dzisiaj ;)
Bayo
Saphira
♪♫♪♫

12 komentarzy:

  1. Z twarzą trochę nie wyszło, ale ogólnie bardzo ładnie to wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A mi się właśnie twarz podoba najbardziej. Tyle, że oko narysowałam trochę za daleko nosa xD Cóż... o gustach się nie dyskutuje ;)

      Usuń
  2. Ładnie się prezentuje :)
    Mogłabym Cię prosić o poklikanie w linki w tym poście? Byłabym bardzo wdzięczna :)
    Może wspólna obserwacja? :)

    http://veronicalucy.blogspot.com/2016/06/summer-essentials-dresslink.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki ;) Na podlinkowany post wejdę, ale niczego nie obiecuję. Co do obserwacji.. obserwuję blogi, które mi się podobają, a nie tylko po to żeby obserwować :/

      Usuń
  3. Fajnie Ci wyszła ta baletnica :) Oj tam, wrzuć coś od czasu do czasu na deva, co Ci szkodzi :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Twarz okropna, cieniowanie nóg tez. Jedynie poza Jako Taok

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapomniałeś/łaś jeszcze o zhejtowaniu rąk, twarzy i włosów. Czekam ;) Łatwo obrażać innych, kiedy nie wiedzą kim jesteś. Współczuję Ci, musisz być naprawdę smutnym człowiekiem

      Usuń
    2. jeśli wolisz czytać komentarze zamieszczone tylko po to by reklamować własnego bloga to gratuluję, "musisz być naprawdę smutnym człowiekiem" i nazywam się joanna major, jeśli tak bardzo chcesz wiedzieć

      Usuń
  5. Bardzo mi się podoba Twój rysunek! <3
    Jak dla mnie wyszedł fantastycznie i nie mam mu nic do zarzucenia.
    Chciałabym tak pięknie rysować!
    Nie przejmuj się powyższymi hejtami- zapewne są z zazdrości, ludzie potrafią tylko krytykować!
    Mój blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Zawsze miło czyta mi się takie komentarze :D A hejtami się specjalnie nie przejmuję ;/

      Usuń
    2. Dziękuję :) Zawsze miło czyta mi się takie komentarze :D A hejtami się specjalnie nie przejmuję ;/

      Usuń