piątek, 1 lipca 2016

My Little Pony #1

Cześć!
Tak, tak. Wiem co powiecie: "My Little Pony? Serio? Przecież to mega dziecinne." No może i dziecinne, ale jak przyjemnie się je rysuje, a jakie dobra na kaca książkowego (skończyłam czytać serię Niezgodna jakby ktoś chciał wiedzieć :/ ). Ogólnie rzecz biorąc My... jest bardzo rozweselające, szczególnie jak mordują... nie, nie powiem, sami przeczytajcie, to zrozumiecie mój ból :"(


Sorry za tę dziwną rozmazaną plamę na ogonie, chyba zanim włożyłam do teczki coś mi się na to wylało :/ Trochę dziwne są te oczy, ale ogólnie kucyk mi się podoba :D

Smuci mnie wasza niechęć do założenia przeze mnie drugiego bloga. Mogę wiedzieć czemu?
Z drugiej strony cieszę się, że zagłosowało aż 6 osób. Może powiecie, że to mało, ale jak kiedyś miałam bloga (yyy... wątpię czy chcecie wiedzieć), to tam w ankiecie był 1 głos.

To by było tyle na dzisiaj. Jeszcze możecie zagłosować w ankiecie i pamiętajcie o komentarzu i zaobserwowaniu bloga ;)
Bayo
Saphira
♥♥♥

21 komentarzy:

  1. No, faktycznie, dziwnie te oczy wyszły. Ja tam zawsze lubiłam kucyki ^^ a szczególnie przeróbki hue hue

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem stara a dalej lubię kucyki ;D Fajnie wyszedł :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ogon jakiś niewymiarowy, a to drugie oko takie rozmazane. ogólnie- nie za fajny rysunek

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, że oczy są dziwne (sama o tym napisałam w poście), ale co masz do ogona?

      Usuń
  4. śliczny konik, ja kocham poniacze w każdej postaci :3
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    w wolnej chwili zapraszam do siebie ♥
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Też lubię rysować kucyki mimo że mam 19 lat :P
    Ładne kopytka ^^

    http://panifinezja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ufff... dobrze, że nie jestem sama xD Dzięki, mi też bardzo się podobają :D

      Usuń
  6. Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Na pewno wpadnę na twój blog ;)

      Usuń
  7. śliczne, ładnie cieniujesz !
    amiluna-art.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne:)
    MWerka

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam kucyki my Little pony i chętnie oglądam z moim dzieckiem:) Również uważam że są bardzo wdzięczne jeśli chodzi o rysowanie, sama ostatnio się na niego pokusiłam. Twój wygląda uroczo:)


    www.sagaoludziachlodu-rysunki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ^^ Chętnie zobaczyłabym Twojego kucyka :D

      Usuń