piątek, 8 lipca 2016

Zorza polarna



Cześć!
Wczoraj wypróbowałam i suche pastele i farbki na jednym rysunki i nie mogłam się doczekać aż wam pokaże efekt ^^ Nie chciałam dodawać tego wcześniej, bo nie mam w zapasie już zbyt wielu prac, a co jeśli, odpukać, stracę wenę i co?
Nie wiem nawet jak długo to rysowałam, ale myślę, że 1 - 1,5h
Metoda to oczywiście suche pastele, a drzewa, gwiazdki i chmury- farby akrylowe



Niesamowicie podoba mi się ta praca, a wyobraźcie sobie oglądanie jej w nocy, kiedy włączona jest tylko jedna, słaba lampa... po prostu cudo *.*
Mam jeszcze dwie prace na jutro i po jutrze, a co potem... zobaczymy co narysuję ^^
Trzymajcie się cieplutko :*
Bayo
Saphira
♥♥♥♥

14 komentarzy:

  1. Wygląda naprawdę wspaniale. To był trafny pomysł :)

    Ps. Pytałaś co z kicią: http://bloogpseudoarytstyczny.blogspot.com/ Wstawiłam posta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki ^^ A z Kulką na pewno będzie dobrze :D

      Usuń
  2. Podoba mi się dobór kolorów i połączenie dwóch technik, żałuję, że jeszcze nigdy zorzy polarnej nie widziałam ^^"
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też jej nigdy nie widziałam xD Doktor Google zawsze służy rada xD

      Usuń
  3. Świetna praca nie wiem nawet czy nie twoja najlepsza :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, też tak myślę i żałuję, że zrobiłam ja na A4 zamiast A3 :/

      Usuń
  4. Serio zazdroszczę ci umiejętności posługiwania się pastelami. Ja niestety nie ogarniam ich totalnie. Masz rację, ta praca jest fantastyczna!

    Pozdrowionka
    blogmlodejpasjonatki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki ^^ Nie ma czego zazdrościć! Trzeba się wziąć do pracy! Żadem majster z nieba nie spadł

      Usuń
  5. Super efekt, wyszła bardzo klimatycznie, lubię takie prace :)

    OdpowiedzUsuń
  6. O ja! CO ja widzę O.O
    Koniecznie muszę spróbować! Ale zamiast pasteli ( niestety ich nie mam ;/) spróbuję kredkami, a zamiast farb akrylowych spróbuję plakatowymi :P
    Pozdrawiam! ^^
    (Ps. TO chyba twoja najlepsza praca ^^)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kredkami niestety nie uzyskasz takiego efektu :/ ale garnki plakatowe się nadadzą; ) Też myślę, że jest najlepsza ^^

      Usuń
  7. Jejku cudowna praca! <3
    Ma w sobie tyle magii, rzeczywiście oglądana wieczorem w słabym świetle lampy może mieć swój urok!
    Mój blog - klik!

    OdpowiedzUsuń