środa, 29 czerwca 2016

Liebster Blog Award

Cześć!
Bez zbędnego pwstępu: Zostałam nominowana do LBA! Mega się cieszę!
A co to w ogóle LBA?
Nominacja do Liebster Blog Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę". Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na pytania otrzymanych od osoby, która cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz je o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował.
źródło: http://bff-of-passion.blogspot.com/2016/06/lba-liebster-blog-award.html?m=1

Nominowała mnie Charlie z bloga Books in the evening. Pozdrawiam Cię serdecznie :D

A teraz pytania od Charlie:
1.Jakie jest Twoje największe marzenie?
Szczerze? Nie wiem xD Mam dużo małych marzeń, ale takie największe... Chyba nadal (od 5 roku życia, albo i wcześniej xD) chcę mieć własnego konia :D

2.Lubisz czytać książki?

Nie. Ja KOCHAM czytać książki ♥.♥

3.Gdybyś mogła przefarbować włosy, to jaki byś wybrała kolor?
Hmm... sama nie wiem, nigdy się nad tym nie zastanawiałam, ale gdybym miała to zrobić, to na fioletowy w róznych odcieniach :D

4. Czy chciałabyś się kiedyś cofnąć w czasie?
Tak, ale pod warunkiem, że mogłabym skakać w czasie jak chcę ;)

5.Jakiego koloru jest Twoje życie?
Nie wiem, wiem, że moja dusza jest różowa, ale życie? Pewnie też xD

6.Który z kolorów tęczy najbardziej Ci się podoba?

Fiolet

7. Masz ulubiony sport?

Tak, jazdę konną :D

8. Jaki jest Twój talent?
Myślę, że tematyka bloga mówi sama za siebie- rysowanie :D

9. Co skłoniło Cię do założenia bloga?
Powodów jest dużo, ale najważniejsze są takie: a) chciałam wiedzieć co ludzie, których w ogóle nie znam powiedzą o moich rysunkach b)chciałam udowodnić sobie, że potrafię rysować regularnie (wcześniej robiłam jedną pracę na miesiąc- dwa) i pisać o tym

10.Spodziewałaś się nominacji?
Nie, ale bardzo mnie ucieszyła ^^

11.Podobały Ci się pytania?
Tak choć 1,3 i 5 były wymagające xD


A teraz moje nominacje:
http://nelisioweinspiracje.blogspot.com/
http://lazurkowasztuka.blogspot.com/
http://amyrysuje.blogspot.com/
http://monika-artystka.blogspot.com/
http://chcesiezycblog.blogspot.com/
http://julalou.blogspot.com/
http://my-meow-meow.blogspot.com/
http://bloogpseudoarytstyczny.blogspot.com/

Jest ich tylko 8, bo nie obserwuję zbyt wielu blogów, a jest to nagroda za dobrze wykonaną robotę, więc nie będę naciągać ;)

Moje pytania:
1. Dlaczego założyłeś/łaś blog?
2. Co najbardziej lubisz jeść?
3. Kim jako dziecko chciałeś/łaś być w przyszłości?
4. Co najbardziej lubisz robić?
5. Co najmniej lubisz robić?
6. Czy lubisz pomidory?
7. Zbierasz kapsle od Tymabarków?
8. W jaki sposób najbardziej lubisz spędzać wakacje?
9. Jaki jest Twój ulubiony kolor?
10. Spodziewałeś/łaś się nominacji?
11. Podobały Ci się pytania?

Nominowani, pamiętajcie żeby napisać mi tu pod ty postem, że widzieliści nominację ;) I może wspomnicie kto Was nominował?

Jeszcze raz dzięki za nominację :D
Bayo
Saphira
♥♥♥♥

15 komentarzy:

  1. Oooo to już wiem, że LBA zostaną u mnie połączone ;D To druga nominacja w ciągu dwóch dni :D Dziękuję i niebawem wstawię post.
    Świetne odpowiedzi. :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale sie złożyło xD Czekam na post ;) Cieszę się, że Ci się podobały :D Również pozdrawiam :)

      Usuń
  2. Dzięki za nominację! Już wykonuję ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak jak już pisałam u siebie, nie odpowiadam już na LBA :( W pewnym momencie dużo ludzi mnie otagowało i miałabym co drugi post LBA na blogu xD W każdym razie dziękuję, że o mnie pomyślałaś, bardzo mi miło :) Zazdroszczę, że umiesz jeździć konno! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda :( ale rozumiem Cię :/ Nie ma sprawy. Nie ma czego zazdrościć xD Jeżdżę dopiero pół roku- tylko raz w tygodniu, na razie nadal uczę się kierowania xD

      Usuń
    2. ale fajne to musi być :D ja to bym się chyba konia bała xD

      Usuń
    3. Konie wcale nie są straszne. Tak szczerze bardziej bym się bała podejść do nieznanego psa niż do obcego konia ;)

      Usuń
    4. Konie wcale nie są straszne. Tak szczerze bardziej bym się bała podejść do nieznanego psa niż do obcego konia ;)

      Usuń
  4. Gratuluję nominacji! Mam nadzieję, że kiedyś Twoje marzenie się spełni ^^ Pozdrawiam!
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuje za nominację. Zbieram się do pytanek :)
    Mój blog
    Pozdrawiam
    Pati

    OdpowiedzUsuń
  6. gratuluję nominacji :) świetne lba, ciekawe pytania ale jeszcze lepsze odpowiedzi :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    w wolnej chwili zapraszam do siebie ♥
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję za nominację na pewno odpowiem na pytania ;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń