środa, 1 czerwca 2016

Zentangle #2 - Pokolorowane

Cześć!
Na początku przepraszam was, że od soboty nie było posta. Miałam bardzo stresujący i zawalony tydzień, ale nie będę wdawać się w szczegóły.
Dzisiaj coś co chciałam pokazać wam już dawno, ale tak wyszło, że nie wyszło xD Mianowicie jest to zentangle... pokolorowane zentangle. Niby zentangle nie jest do kolorowanie, ale rysunek czarno-biały z czym wam się kojarzy? No, bo mi z kolorowanką :D Nie pokolorowałam tego w całości, ale tyle, żeby to, co najważniejsze było widoczne ;)
Wyzwanie! Znajdźcie cyfrę 1 i pianino :D

Wiem, że miał być portret mojego ulubionego youtubera, ale na prawdę nie mam czasu. Zbliża się koniec roku szkolnego, a brakuje mi niewiele do czerwono-białego paska na świadectwie. Chociaż po dzisiejszej 3 z matmy nie wiem czy dostanę 5 na koniec :(

Życzcie mi powodzenia z matmą
Pamiętacie o zaobserwowaniu bloga i komentowaniu
Pozdro
Saphira
♥♥♥♥

7 komentarzy:

  1. Fajnie wygląda pokolorowane, dobrze, że pokolorowałaś :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki, też myslę, że tak jest lepiej :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Hmmm tytuł trochę się gubi wśród tych wszystkich dodatków. Gdyby był trochę wyraźniejszy byłoby lepiej. Ale i tak Ok
    Yashleyhekatemonster.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. No cóż, już taka jestem xD W każdym poście ciut o mnie. Ale sama przyznaj, że gdybym wstawiała same rysunki blog byłby nudny jak flaki z olejem :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Noo ale to też rysunek. Nie chodzi o to że jest zły, tylko po prostu nie widać wcale napisu. Gdyby był pokolorowany ciut ciemniejszym, byłby bardziej widoczny

    OdpowiedzUsuń
  6. Myślałam, że chodzi ci o samą treść posta xD Tak masz rację, zanim pokolorowałam było jeszcze mniej wyraźne, ale i tak bardzo mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń