sobota, 25 czerwca 2016

Mój ulubiony Youtuber

Cześć!
Nareszcie! Udało mi się! Skończyłam! Nareszcie możecie zobaczyć portret Sheo! Po waszych namowach i dzięki wakacjom skończyłam portret Sheo. Bardzo mi się podoba i myślę, że wiadomo kto to ;) Ale nie pokażę wam na czym się wzorowałam, bo... nie wyszło do końca tak jak chciałam.
Zanim spojrzycie na obrazek dodam, że to mój pierwszy portret i rysunek w ogóle człowieka realistycznego, więc mam nadzieję, że będziecie wyrozumiali :D

Teraz zajmę się rysowaniem krajobrazów, bo jak pewnie zauważyliście większość moich rysunków nie ma tła. A to dlatego, że boję się, iż zepsuję rysunek, ale teraz to się zmieni ;)
No i rzecz jasna będzie więcej portretów. Może też anime, ale napiszcie mi w komentarzach co chcecie najbardziej. No i nadal nie wiem czy mam założyć blog "Smocze Spojrzenie"
Bayo
Saphira
♥♥♥♥

5 komentarzy:

  1. Nie znam kolesia,ale portret super *.*
    Rysujesz o wiele ładnie ode mnie.Ja nawet prostych oczu nie umiem nabazgrać....
    MWerka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ^^ Nie przejmuj się, ja kiedyś to nawet koła narysować nie umiałam, a co dopiero oczy xD Nadal siedzę nad nimi pół godziny, żeby były równe :D

      Usuń
  2. Lecę czytać! Dziękuję za nominację :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładny rysunek :)

    bloogpseudoarytstyczny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń