poniedziałek, 6 czerwca 2016

W trakcie #1 - Mó ulubiony Youtuber + Coś ekstra

Cześć!
Nie skończyłam mojego ulubionego youtubera :( Celowo nie mówię kogo rysuję, bo rysunek mam zaczęty, a wy macie zgadnąć któż to jest! No więc dwa zdjęcia: Pierwszy krok, czyli początkowy szkic i drugi, którego nie mam pojęcia jak nazwać, bo niby to początki cieniowania, ale jednak nie :/


Na razie podoba mi się, ale to dopiero początek więc za dużo powiedzieć nie można ;)

No i coś specjalnego: W niedzielę piłam tymbarki ze smoczą rodzinką i patrzcie jakie fajne kapselki mamy :D
Strasznie podoba mi się ten wzór :D
Moje napisy to te dwa z lewej :D

Na dzisiaj to tyle. Nie rozpisałam się jakoś specjalnie mocno co jest dziwne, bo zazwyczaj jest więcej tekstu niż obrazu xD

Pamiętajcie, żeby napisać kogo (jak myślicie) rysuję, zaobserwować bloga i o komentarzach ;)
Pozdro
Saphira
♥♥♥♥

4 komentarze:

  1. Ja myślę, że to Sheo :D

    Nie pomyliłem się?

    OdpowiedzUsuń
  2. Haha możesz braznoletkę zrobić xD
    Portret fajnie się zaczyna
    Yashleyhekatemonster.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nieee... Na kluczach będą Tymbarki!
      Dziękuję, miło mi, że ci sie podoba :D

      Usuń