piątek, 10 czerwca 2016

Zentangle #4 - Euro 2016

Cześć!
Dzisiaj pierwszy mecz Euro i z tej okazji narysowałam metodą Zentangle piłkę! Bardzo mi się podobaja sześciokąt z kwiatkami ^^
Znowu przepraszam za słabą jakość- skaner nadal nie współpracuje :/

Nie lubię jakoś specjalnie mocno piłki nożnej (nawet nie znam zasad xD), ale nie żyję na tym świecie sama i wiem, że wiele osób ją lubi ;) Macie więc piłkarski akcent w moim wykonaniu ;)

A jutro zobaczycie co narysowałam mojej babci na urodziny ;) Wszystkiego Najlepszego Babciu!

Pamiętajcie, że jeszcze dzisiaj (tj. 10 czerwca) możecie brać udział w ankiecie, o komentarzach i zaobserwowaniu bloga ;)
Pozdro
Saphira
♥♥♥♥

5 komentarzy:

  1. Widzę, że wciągnęłaś się w to zentangle :D Mi też się najbardziej podoba sześciokąt z kwiatkami :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak i to wszystko dzięki tobie! :D Miło mi, że Ci się podoba :D

      Usuń
  2. hehe fajne. szkoda że taka słaba jakość, ale co tam xD
    Wpadnij na mojego nowego bloga, będzie mi miło
    DariaVaria.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń