wtorek, 7 czerwca 2016

Zentangle #3 - Korona

Cześć!
Dzisiaj mój ulubiony obecnie temat- Zentangle ^^ Narysowałam koronę! Męczyłam ją bite 2 tygodnie i dzisiaj wreszcie skończyłam. Ale nie wiem co z Sheo (patrz poprzedni post). Jego skończenie jest całkowitą niewiadomą.
A oto korona Wasze Wysokości- Drodzy Czytelnicy!
Jak zwykle: Zentangle oglądajcie z pewnej odległości, bo nie mam jakiego super dobrego sprzętu.

Niedługo pojawi się jeszcze jeden poradnik DIY, ale nie będę mówiła co zrobiłam ;)

Koniec na dzisiaj :)

Pamiętajcie o możliwości zaobserwowania bloga (gdzieś po prawej stronie →) i komentarzach ;)
Pozdro
Saphira
♥♥♥♥


12 komentarzy:

  1. Piękne
    Chociaż mi by się nie chciało ale podziwiam twoją pracę i czekam na kolejne rysunki 😁😁😁

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ^^ W zentangle nawet nie chodzi o cierpliwość, tylko o pomysł jak wypełnić puste miejsca xD Jest bardzo relaksujące i uspokajające, uwierz jestem baaardzo niecierpliwym człowiekiem, a zentangle lubię ;)

      Usuń
  2. Czad! Nieźle musiałaś się napracować, ale efekt jest tego wart. Podziwiam za wytrwałość.
    Pozdrawiam serdecznie :)
    Zapraszam na konkurs

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ^^ Wytrwałość faktycznie była potrzebna, bo bardzo często brakowało mi pomysłów jak uzupełnić puste miejsca. Z chęcią zajrzę ;)

      Usuń
    2. Dziękuję ^^ Wytrwałość faktycznie była potrzebna, bo bardzo często brakowało mi pomysłów jak uzupełnić puste miejsca. Z chęcią zajrzę ;)

      Usuń
  3. heloł . :3 to ja - mei, teraz możesz mnie znaleźć na http://citrus-icons.blog.pl/ . podpisuje się tam jako jutken's . :3 tematyka bloga - grafika. zapraszam . ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. a korona wyszła Tobie świetnie . ^^ lubię twoje zentangle. w najbliższym czasie też spróbuje stworzyć coś podobnego. :3 i wstawię na DA . powiadomię . ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ^^ Powiadom, powiadom, bo jak inaczej się dowiem? xD

      Usuń
  5. Niezłe, ja nie lubie takich dłubanin xD
    Yashleyhekatemonster.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń