czwartek, 9 czerwca 2016

Kolorowanka #1- Liściasta Czaszka

Cześć!
Obecnie pracuję nad zentangle (znowu xD), więc wrzucam coś nieco starszego. Przez krótki czas miałam jazdę na kolorowanki. Zrobiłam 2 (może 3) xD Dużo, co nie? Przedstawiam wam jedną z nich.

Przepraszam za słaba jakość- skaner dzisiaj ze mną nie współpracuje :(

Kolorowanka jest z książki "Tajemny Ogród", ale ja ja mam z Internetu, a dokładniej- Doktor Google :D
To było wtedy kiedy kupiłam moje ulubione kredki ♥♥♥ Może chcecie o nich osobny post? Napiszcie w komentarzach ;)
Ja uciekam, bo wiecie jeszcze do 13-ego trzeba się spiąć! A jutro zobaczycie coś fajnego i tematycznego. Co jutro się zaczyna?

Pamiętajcie o zaobserwowaniu bloga, ankiecie i komentarzach ;)
Pozdro
Saphira
♥♥♥♥

4 komentarze:

  1. Fajnie Ci wyszła to kolorowanka :) Co to za kredki kupiłaś? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :D A wtedy kupiłam Kredki Akwarelowe Mondeluz KOH-I-NOOR

      Usuń
  2. fajne:D jak tak lubisz zentlage to może spróbujesz zrobiź taką kolorowankę? moga wyjść ciekawe efekty
    DariaVaria.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej, to niezły pomysł. Postaram się zrobić, ale nadal nie czuję się zbyt dobrze, więc później ;)

      Usuń