czwartek, 16 czerwca 2016

W trakcie #2 Nadal chrora

Cześć, czołem, kluski z rosołem!
Nadal jestem chora... A powinna się uczyć układ na 23, bo jak nie to na początku września 1 z w-fu. Ale kanał w tej mojej szkole... No cóż, chyba będę musiała ja przeżyć, bo i tak się niczego nie nauczę... Ale ja wam przynudzam! Przepraszam :) Sheo nadal nie skończyłam, a ostatnio zamarzło mi się narysować Asha z Pokemonów. Nie wyszedł mi. Przerobiłam go na dziewczynę z Eevee ^^  Chcę taką czapkę i takie włosy! Na razie podoba mi się niesamowicie. No to ja wracam do książki, bo chyba nic innego w łóżku robić się nie da...
Pozdrowionka
Saphira
♡♡♡♡

PS.: Zdjęcia to wszystko co wykorzystałam do rysowania i moje szkice i... w ogóle to wszystko xD Nawet mi się nie chce robić znaków wodnych xD













4 komentarze:

  1. Dobrze, że nie Ash, bo nie lubię go xD A dziewczyna się fajnie zapowiada, z niecierpliwością czekam na skończoną wersję :) Pozdrawiam! :)
    lazurkowasztuka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pokemony lubisz a Asha nie xDD Cieszę się, że Ci sie podoba i równiez pozdrawiam :D

      Usuń
    2. Bo bardziej siedzę w grze niż w anime :D

      Usuń
    3. W takim wypadku to rozumiem ;)

      Usuń