środa, 8 czerwca 2016

Instagram

Cześć!
Założyłam Instagrama! Fajnie? Ja uważam, że tak! Możecie mnie znaleźć pod pseudonimem saphiraforever. Strony na Facebooku nie będę zakładać, bo uważam, że to bez sensu. No chyba, że chcecie sobie ze mną gadać, ale macie przecież maila ;P No i wreszcie mam na google porządne zdjęcie- kredki!Nie jestem usatysfakcjonowana z nich w 100%, ale moja grafika komputerowa jest... no... powiedzmy słaba (co mogliście zobaczyć w poście Rysunek z telefonu).
 
Na zakończenie 7 moich kredek :) 
Niby miała być tęcza, ale 1. kolory są odwrotnie 2. fioletowy powinien być na końcu, a jest przedostatni xD

Pamiętajcie o możliwości zaobserwowania bloga, ankiecie i o skomentowaniu postu ;)
Pozdro
Saphira
♥♥♥♥
PS.: Jutro będzie rysunek ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz