piątek, 17 czerwca 2016

Pokemon #3 Dziewczyna z Eevee

Cześć! WRÓCIŁAM!
Nareszcie jest już okay! Czuję się normalnie i skończyłam to coś co pokazywała wam ostatnio. Aaa... Przepraszam Was za mój ostatni post. Był lekko i delikatnie mówiąc słaby... Jak to czytałam dzisiaj, to zdecydowanie było po nim widać chorobę xD Ale zostawmy ten temat i obejrzyjcie sobie moją nową pracę. Myślę, że jest to obecnie mój najlepszy rysunek. Niestety w jednym miejscu za mocno mazałam i kartka z drukarki nie wytrzymała i starła się xD Nie widać tego specjalnie mocno, ale sami to oceńcie.
Mam jeszcze prośbę. Moglibyście zmotywować mnie do skończenia Sheo, bo sama jakiś tak... no... nie umiem...
Aaa! Jeszcze wymyślcie imię dla fioletowowłosej dziewczyny i opcjonalnie dla Eevee
Pozdrowionka
Saphira
♡♡♡♡




7 komentarzy:

  1. Fajnie wyszło, najbardziej podoba mi się jak Ci wyszły włosy, czapka i buty. Mogłaś dodać coś jeszcze w tle, ale to już Twoja wola :) Eevee oczywiście słodziutki, jeden z moich ulubionych pokemonów z pierwszej generacji <3
    lazurkowasztuka.bloggspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też najbardziej podobają się włosy i czapka. Buty trochę mniej dlatego, że tylko ja wiem jak się denerwowałam kolorując je xD

      Usuń
    2. A żebyś wiedziała! Zdecydowanie było warto!

      Usuń
  2. Bardzo ładna praca. Ręce mi się podobają, większość artystôw ma znimi pfoblem. Zwierzjest super! Ja tam się nie znam na tych pokemonach, ale widać źe ty się nimi interesujesz, rysuj więcej takich prac, bo naprawdę ci wychodzą.
    Zapfaszam do mnie:
    DariaVaria.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ^^ Najbardziej męczyłam się właśnie ze szkoleń rąk, więc bardzo się cieszę, że Ci się podobają :) Jakoś specjalnie nie interesuje się Pokemonami, ale przyjemnie się je rysuje :D

      Usuń
  3. Zgodze się, to bardzo wdzięczny temat do rysunku :)

    OdpowiedzUsuń