piątek, 24 czerwca 2016

Smok #2 WAKACJE!!!!


Cześć!
Nareszcie mamy wakacje!!! Czekałam na nie tyle czasu, zresztą jak każdy uczeń xD Teraz będę mieć więcej czasu i nie zamierzam tak jak w zeszłym roku (nie pytajcie xD) przespać ich połowę. Wykorzystam ten czas na maksa, bo w przyszły roku muszę się mocno postarać (tak na średnią co najmniej 5,0 xD), ale nie będę teraz się nad tym zastanawiać, bo mam kolejne 2 miesiące tylko dla mnie i rodziny. Oczywiście dla Was, moich ulubionych czytelników też :D
Już kończę rozpisywanie się na temat wakacji. Przedstawiam Wam kolejnego smoka na moim blogu. Smoki to moje ulubione zwierzęta, a praktycznie mam ich tylko 3 rysunki (z czego dwa na blogu). Zobaczycie ich więcej ;) Zainspirował mnie do narysowania wisiorek, którego zdjęcie znalazłam na Zszywce. Użyłam kredek akwarelowych KOH-I-NOOR Mondeluz (moje ulubione♥). Ta głowa jest cudowna. Skrzydło (to bardziej widoczne) też mi się podoba, ale głowa jest cudowna ♥.♥

Tak sobie myślałam, że skoro są wakacje i duuużo wolnego czasu, to może chcielibyście drugiego bloga op nazwie "Smocze Spojrzenie", w którym opisywałabym wszystko z mojego punktu widzenia i tak jak dzisiaj pół postu gadałam o wakacjach, to takie teksty pojawiałby się na tamtym blogu, a tu byłyby same rysunki. Napiszcie co myślicie.
Bayo
Saphira
♥♥♥♥
PS.: Skaner działa! :D

9 komentarzy:

  1. i tak wiadomo, ze 90% ludzi ktorych tu zagląda, komentuje byle jak, tylko po to zeby wrzucic linka do swojego bloga..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No i co? Ja mam radoche z tego, że ktoś w ogóle zagląda, Panie Anonimowy Pesymisto.

      Usuń
    2. No i co? Ja mam radoche z tego, że ktoś w ogóle zagląda, Panie Anonimowy Pesymisto.

      Usuń
    3. Anonimowy czy nie, zdanie swe mam. No nie wiem, ja bym sie cieszył jakby odwiedzal mnie ktoś z ciekawości, poszukać inspiracji, rad, a nie wchodze-najnowszy post-link do bloga+"fajny post"

      Usuń
    4. Wiesz... nie było ani jednego komentarza, w którym byłaby sama nazwa bloga i adres. Ja się tym nie przejmuje, bo sama piszę mój adres pod każdym komentarzem. No i jest jeszcze druga rzecz, że nie wszyscy czytają komentarze ;)

      Usuń
  2. Smok genialny! Taki na tatuaż czy cuś.
    Zapraszam do mnie:
    DariaVaria.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, też myślę że byłby fajnym tatuażem ^^

      Usuń
  3. Też bardzo lubię smoki, też muszę kiedyś jakiegoś narysować :D Przez chwile nie widziałam tych rogów i tak patrzę i myślę, że co taka łysa ta główka xD Też uważam, że głowa jest cudowna, ale całość równie świetna :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Te rogi faktyczne słabo widać, ale na razie nie rysuje zbyt dobrze tła. Będę teraz rysować więcej krajobrazów, więc pojawia się efekty :) Również pozdrawiam ^^

      Usuń