poniedziałek, 20 czerwca 2016

Rysunek koleżanki

Cześć!
Dzisiaj coś zupełnie innego. Mia koleżanka, podobnie jak ja lubi rysować. Jak styl różni się baardzo od mojego, ale to nie ma znaczenia ;) Chcę wam pokazać jej rysunek. Jeszcze do nie skończyła, ale mimo to chcemy wam to pokazać.

Cóż... niestety nie mam Wam nic więcej do powiedzenie :/ Nie wiem kiedy pojawi się kolejny post, bo nie mam weny i nie bardzo chce mi się skończyć Sheo. Może wrzuce coś starszego?

Napiszcie co myślicie o rysunku i pamiętajcie o zaobserwowaniu bloga :D
Bayo
Saphira
♥♥♥♥




7 komentarzy:

  1. O Inuyasha! :D pamiętam, że strasznie lubiłam to anime kiedyś :D
    Szkoda, że rysunek na kartce w kratkę, wiele na tym traci :(
    lazurkowasztuka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi kratki nie wadzą, bo sama często rysowałam ta takich kartkach. Bardziej przeszkadza mi, że kolory są tak mało intensywne

      Usuń
    2. Ja właśnie dzisiaj skończyłam oglądać drugi sezon ''InuYasha''. <33

      Usuń
  2. fajmy rysunek. o co do sheo... dokończ go, jestem ciekawa efektu końcowego.jeśli masz totalnego art-bloka polecam filing.pl mnie zawsze inspiruje. zapraszam do mnie:
    DariaVaria.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam coś w tym stylu xD Postaram się do skończyć ;)

      Usuń
  3. Rysunek jest świetny i trochę taki niespotykany przez co bardzo mi się podoba :)
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przekaże jej, jeśli jeszcze sama nie czytała tego komentarza. Na pewno się ucieszy :D I oczywiście wpadnę na bloga ;)

      Usuń