sobota, 4 czerwca 2016

Poradnik: Ramki DIY

Cześć!
Chyba serio będę musiała zmienić tytuł bloga xD Znowu DIY. Znudziły mi się stare zdjęcia w bardzo dziecinnych ramkach. Powinnam je zmienić już dawno. Zaczęłam tydzień temu, a potem nie mogłam zdecydować się jak zrobić druga ramkę xD
Dzisiaj będzie poradnik.
Więc zaczynamy!

1. Najpierw przygotuj ramkę, którą chcesz przerobić. Ja wybrałam 2.
Bardziej dziecinnych chyba nie ma... Nie czekaj. Nadal mam ramkę z tych takich... yyy... z Bebiko, wiecie co to?

2. Wybierz materiał, którym chcesz obkleić ramkę.

3. W zależności jaki wybrałaś materiał. Jeśli jest prześwitujący obklej ramkę zwykłą, białą kartką. Jeśli materiał nie prześwituje przejdź do kolejnego punktu.

4. Za pomocą taśmy dwustronnej przyklej materiał. Pamiętaj, aby dobrze go naciągnąć, żeby nie było zmarszczeń.

Moja 1 ramka jest gotowa.
Nie chciałam wam pokazywać mojej smoczej rodzinki, więc na zdjęciu jest rybka z zoo we Wrocławiu :D

5. Robiąc drugą ramkę powtórz punkty: 1, 2, 3 i 4. 

6. Jeśli wybrałaś gładki materiał opcjonalnie możesz przykleić koronkę, aby ramka nie wyglądała pusto.

Moja 2 ramka jest gotowa.
Nie chciałam wam pokazywać mojej smoczej rodzinki, więc na zdjęciu jest żyrafa z zoo we Wrocławiu :D

Moje ramki są gotowe. Teraz wystarczy położyć je w jakimś ładnym miejscu i dekoracja do pokoju jest gotowa.


Mi i mojej rodzinie ramki podobają się bardzo. Wiem, że miał być mój ulubiony Youtuber, ale z ramkami było dużo mniej roboty. Nie martwcie się. Zaczęłam go wreszcie! jutro albo w poniedziałek go zobaczycie. Jeszcze niedługo pokażę wam pamiętnik DIY :D A tymczasem zróbcie własne ramki, albo coś twórczego.
Pozdro
Saphira
♥♥♥♥
PS. Pamiętajcie o komentarzach i zaobserwowaniu bloga ;)

7 komentarzy:

  1. Fajny sposób i rameczki bardzo ładnie wyszły :) Myślę, że fajnie też by wyszło z zastosowaniem washi tape :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki :D Mi ramki podobają się meega :) Szczerze to nawet nie wiem co to za metoda. Muszę poczytać ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dobra, już ogarnęłam. Jest to po prostu taśma klejąca ozdobna xD Też byłoby fajnie, ale bardziej preferuję materiały ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. fajne ale... jakoś bardzo oryginalne to nie są...

    OdpowiedzUsuń