sobota, 11 czerwca 2016

Koń #2

Cześć!
Dzisiaj tak jak obiecałam koń. Jakiś czas temu babcia wysłała mi zdjęcie konia i powiedziała, że mam go narysować, a że zbliżały się jej urodziny to narysowałam go z tej okazji :D Babci bardzo się spodobał, a tata twierdzi, że to mój najlepszy rysunek konia. Ja dałabym mu 2. miejsce zaraz po koniu z dosłowną gwiazdką na czole.

Jeszcze raz wszystkiego najlepszego babciu!!

A Sheo nadal nie skończyłam... Sorry... :(

O ankiecie słów kilka:
Dziękuję 4 osobom, które zagłosowały w ankiecie. Jednej osobie podobało się najbardziej wszystko i meega się cieszę, jednej rysunki ze szkoły i jednej pokemony. Postaram się o więcej pokemonów, a co do rysunków ze szkoły to niestety musicie poczekać, bo na uczniowskie (czyli między innymi moje) szczęście zbliżają się wakacje ^^ Niestety jednej osobie nie podobało się nic i bardzo mi przykro z tego powodu, ale mam nadzieję, że kiedyś się przekona do moich rysunków ;)

Następny post pojawi się raczej w poniedziałek ;)
Pamiętajcie o zaobserwowaniu bloga i zostawieniu komentarza ;)
Pozdro
Saphira
♥♥♥♥

11 komentarzy:

  1. Po tym blogu widać, że kochasz rysować ;3

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak,kocham rysować. To właściwie moje życie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Koń super. Tylko skaner ukradł cienie- a szkoda. Rzeczywiście to jeden z lepszych twoich rysunków.
    Yashleyhekatemonster.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie nie ukradł! To jest zdjęcie, bo skaner ze mną nie współpracuje. Miło mi, że uważasz, iż to jedena z lepszych prac :D

      Usuń
  4. W takim razie w złym świetle zrobione xD

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ladny rysunek ^-^ Aż mam ochotę narysować konia :3

    julalou.blogspot.co.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ^^ To narysuj, a potem się pochwal ;)

      Usuń
  6. Noo.. bo aż się prosi żeby docisnąć ołówek xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, to nie kwestia niedociśniętego ołówka tylko słabego oświetlenia przy robieniu zdjęcia

      Usuń
    2. Nie, to nie kwestia niedociśniętego ołówka tylko słabego oświetlenia przy robieniu zdjęcia

      Usuń