sobota, 28 maja 2016

Napis #1 Volar con el viento

Cześć!
Tak jak jest gdzieśtam po prawej stronie napisane interesuję się wszystkim z różnym skutkiem. Muzyka nie jest wyjątkiem. Nie interesuje się nią jakoś szczególnie mocno, bo mój głos jest... hmm... jak by to powiedzieć... jakby przejeżdżać paznokciami po tablicy szkolnej, szczególnie przy tych wyższych dźwiękach. Ale dość o moim głosie! Ostatnio słucham na okrągło Alvaro Solera, szczególnie Sofii i Volar (Sofię słyszeliście na pewno w radiu). Najbardziej kocham tekst Volar, bo ma w sobie to coś. Zresztą przeczytajcie (oczywiście tłumaczenie):
Dziś wstaję bez myśli

Porzucę wszystko a następnie 
Wystawię rękę na wiatr, wzbiję się do góry
Nie komplikując sobie życia, a ciesząc się i ja,
Ja pragnę więcej, pragnę więcej
To znaczy chcę żyć
Nic poza tym, nic poza tym
Ani jednej minuty do stracenia.



Unieść się z wiatrem
I czuć, że czas się zatrzymał
Malować chwilę
I pójść wyprzedzać chmury
Potrafić śpiewać, dobrze się bawić
Chodzić po ulicach i pragnąć 
Unieść się z wiatrem
I czuć, że czas się zatrzymał
I czuć, że czas się zatrzymał.



Porzuć to co złe, powstrzymaj się od myślenia,
W którym można by tkwić
I zacznij już spoglądać w 
Przyszłość, właśnie puka do twoich drzwi
Tak więc wykorzystaj to, zrób tak jak ja i powiedz 
Ja pragnę więcej, pragnę więcej
To znaczy chcę żyć
Nic poza tym, nic poza tym
Ani jednej minuty do stracenia.



Unieść się z wiatrem
I czuć, że czas się zatrzymał
Malować chwilę
I pójść wyprzedzać chmury
Potrafić śpiewać, dobrze się bawić
Chodzić po ulicach i pragnąć 
Unieść się z wiatrem
I czuć, że czas się zatrzymał.



I widzieć jak domy zostają za 
niewidocznymi już
drzewami mijającymi nas dookoła
pragnę więcej, pragnę więcej
ani jednej minuty do stracenia.



Unieść się z wiatrem
I czuć, że czas się zatrzymał
Malować chwilę
I pójść wyprzedzać chmury
Potrafić śpiewać, dobrze się bawić
Chodzić po ulicach i pragnąć 
Unieść się z wiatrem
I czuć, że czas się zatrzymał,
I czuć, że czas się zatrzymał
Potrafić śpiewać, dobrze się bawić
Chodzić po ulicach i pragnąć 
Unieść się z wiatrem
i czuć, że czas się zatrzymał.
A teraz posłuchajcie oryginału: KLIK

A, no i zerknijcie na Alvaro Solera:
 
Czyż to nie ciacho? Jeśli ktoś (kto jest dziewczyną) powie, że nie, to nie ręczę za siebie!


Kończąc wykład. Właśnie ta piosenka zainspirowała mnie do namalowania tego:

Volar con el viento oznacza Unieść się z wiatrem
Ten cudny obrazek upiększa obecnie moją ścianę :D Niestety skaner uciął trochę V, ale nie ważne. Ale nie tylko Alvaro (♥) zainspirował mnie. Muszę wspomnieć jeszcze o kanale vivalaewa, a dokładniej o tym filmiku: KLIK
To by było na tyle. Posty przeniosłam, post dodałam, zakładki zrobiłam, o Alvaro (♥) wspomniałam. 
Ach, jeszcze coś. Ostatnio rzuciłam wyzwanie Neliśkowi żeby narysował swojego ulubionego youtubera. Sama też to zrobię. Ciekawe czy zgadniecie kogo lubię najbardziej. No i nadal czekam na imiona dla manekina z poprzedniego posta ;)

Napiszcie co myślicie o poście i napisie
Pozdro
Saphira
♥♥♥♥

2 komentarze:

  1. Fajny ten napis. Ja chodzę do szkoły muzycznej. A co do imiona... bodzio!!! A i zapraszam na mojego bloga, nowy post. Przypomne ci nazwę jakbyś zapomniała:D
    Yashleyhekatemonster.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Pamiętam nazwę. Czasami będę tam wpadać ;) Mnie nigdy by nie przyjeli do szkoły muzycznej xD Do plastycznej... może... Podoba mi się Bodzio, ale jeszcze się zastanowię ;)

    OdpowiedzUsuń