środa, 4 maja 2016

Rysunek z lekcji #1

Cześć!
Jestem w wieku szkolnym, to żadna tajemnica. Tak jak większość uczniów nudzę się na większości lekcji (bez obrazy nauczyciele, jeśl to czytacie, po prostu już tak mam xD) z tą różnicą, że jak mi się nudzi to wyciągam kartkę i rysuję, zamiast przeszkadzać innym. Weekend majowy się dziś skończył, a dzień szkolny nie był specjalnie wyjątkowy (może tylko dostałam wyróżnienie za projekt maskotki, ale to szczegół xD), więc narysowałam takie oto cosie:
Drzewo, noc
Góry
Do narysowania użyłam ołówka HB, gumki i czarnego cienkopisu. Myślę, że są całkiem niezłe. Kolejny post będzie tutorialem, ale na razie nie zdradzę szczegółów. Napiszcie mi co myslicie o rysunkach z lekcji.
Pozdro
Saphira

1 komentarz:

  1. Ja też bazgrzę na lekcjach mojego kolegę,z którym siedzę XD
    MWerka

    OdpowiedzUsuń