poniedziałek, 16 maja 2016

Pokemon #1 - Charizard

Cześć!
Motywem przewpdnim mojego blogu są kredki, a ostatnio coś mało ich było xD Dzisiaj wracają w pokemonowej odsłonie. Od czasu do czasu lubię rysowac Pokemony. Charizarda narysowałam  w ostatnie wakacje, ale najpierw muszę wam przecież moje stare prace. Dzisiaj wyciągnęłam sobie prace z segregatora (pokazać wam go?) te prace, które muszę dodać i ukaża się niebawem ;)
Charizard
W tym tygodniu wyjeżdżam na wycieczkę szkolną, więc nie wiem ile postów sie jeszcze ukaże. Postaram się was nie zaniedbać i ustawić posty tak, żeby pokazały się przez te pare dni automatycznie, ale mam nawał pracy, więc nic nie obiecuje.
Napiszcie mi co myślicie o Charizardzie, czy chcecie więcej pokemonów i co myślicie o przyborniku DIY, bo pod tamtym postem nie było komentarze :(
Pozdro
Saphira

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz