środa, 18 maja 2016

Zentangle #1 - Napis "Kredki"

 Cześć!
W szkole nie zawsze bywa tak, że można rozłozyć wszystkie swoje kredki na ławce. Cienkopis i jedna kartka zajmują dużo mniej miejsca. Na lekcjach jest to naprawdę wygodne. Ten rysunek miałam dodać już jakich czas temu, ale tak wyszło, że nie wyszło xD Nie mam bladego pojęcia, czy to na pewno jest zentangle. Napiszcie mi w komentarzach ;) Do narysowania tego zainspirował mnie post Lazurkowej Sztuki (link będzie na dole postu w formie tekstu, bo nie mogę dodać odnośnika :( ).
Kredki
 Na czarnych polach widać jeszcze jaśniejsze miejsca, bo nyrowałam to tajtańszym cienkopisem ze sklepu w mojej miejscowości. Zentangle jest fajne. Myślę, że jeszcze będę do niego wracać. No i na pewno zastanowię się nad kupieniem porządnego sprzętu ;)
Na zakończenie jeszcze krótkie info: Kolejny post pojawi się najwcześniej w niedzielę, bo wyjeżdżam na wycieczkę klasową (wspominałam?). Nie zroiłam postów do automatycznego opublikowania, bo po prostu zabrakło mi czasu. 
Zapraszam was na blog Mei (link na dole). Czyta się ją bardzo przyjemnie, tak dla wyluzowania ;)
Napiszcie mi co myślicie o rysunku.
Pozdro
Saphira
LINKI:
http://lazurkowasztuka.blogspot.com/
http://meandmypikachu.blog.onet.pl/

2 komentarze: