czwartek, 5 maja 2016

Bezludna wyspa

Cześć!
Dzisiaj pokażę wam również rysunek z lekcji, ale jest zbyt ładny, aby zaliczać go jako "kolejny rysunek ze szkoły". Ostatnio nie wspomniałam, ale pomysł żeby narysowac góry nie był mój, tylko mojej najlepszej kumpeli ze szkoły. Nie żeby się czepiała, ale musiałam o niej wspomnieć :P Dzisiejszy rysunek też jest tej poysłem. Przynajmniej częściowo. Miałam narysować cos tropikalnego. Zapytałam co dokładniej. Powiedziała, że palmę. Jak już pierwszy szkic miałam gotowy, to pokazałam go mojej nauczycielce fizyki (która swoją drogą jest najlepsza ^^). Wszystko było fajnie tylko wgłębienia w liściach w drugą stronę xD
A oto mój obrazek (namalowany pastelami olejnymi, które dostałam za pomysł na maskotkę szkoły, ale ja się chwalę xD):Bezludna wyspa
Potem stwierdziłam, że fajnie byłoby spędzić na takiej wysepce wakacje:
Wymarzone Wakacje
xD xD xD
Nie martwcie się, nie zapsułam obrazka. Ja na leżaku jest na osobnej kartce :D
Pozdro
Saphira

1 komentarz: