czwartek, 26 maja 2016

Przedstawiam wam...

Cześć!
Na początku chciałabym poprosić i przeprosić wszystkich, którzy ostatnio komentowali blog. Jestem totalnym gamoniem i usunęłam wszystkie komentarze... Jakbyście mogli i przede wszystkim chcieli to napiszcie je jeszcze raz. Proszę :)
Już trzy osoby głosowały w ankiecie i wsztstkie chciały żebym przeniosła posty z tamtego bloga, więc zrobię to. Na szczęście teraz jest długi weekend. Niestety może się okazać, że przez to nie dodam nic nowego :( Jeszcze nie będę wyłączała ankiety, chcę zobaczyć ilu was jest :)
Przechodzę już do rzeczy. A oto... 



...no właśnie, kto to? Mam tego manekina już 1,5 roku, a on/ona nie ma imienia. To zadanie dla was. Ja ma mieć na imię mój manekin? 
Chyba muszę zacząć częściej z niego/niej korzystać, bo jak na razie jego/jej jedynym zajęciem jest pilnowanie moich braznsoletek xD

Teraz zajmę sie przenoszeniem postów na ten blog. Zobaczycie je wszystkie niedługo ;)

Wymyślajcie imię, napiszcie co chcecie w następnym poście i piszcie co chcecie
Pozdro
Saphira
♥♥♥♥

1 komentarz:

  1. Taki pozytywny ten wpis!
    A manekin powinien mieć na imię hmm.. Ania xD

    OdpowiedzUsuń