poniedziałek, 23 maja 2016

Pokemon #2 - Pikachu

Cześć!
Wczoraj wróciłam z wycieczki. Było meega fajnie. Ale wczoraj nie było postu, bo odsypiałam. Wiecie jak to jest na wyciezkach szkolnych xD Może chcielibyście osobny post o wycieczce i kilka zdjęć z niej? A może jakiś rysunek nawiązujący do wycieczki?
Nie przedłużając. Dzisiaj Pikachu! Trochę nieudany, bo wzięłam za ciemną kartkę, ale co tam xD
Pikachu
Ta mordka jest tak słodka, że się rozpływam ♥.♥
Napiszcie mi, czy chcelibyscie więcej Pokemonów. Może Zentangle. A może cos jeszcze innego. Napiszcie mi też czy chcecie, żebym założycła konto na Instagramie, Facebooku, albo czymś jeszcze innym. Piszcie mi w komentarzach wszystko co myślicie i co chcecie, żebym wiedziała jakie posty robić ;)
Pozdro
Saphira

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz