czwartek, 12 maja 2016

Nowe ołówki i nie tylko

Cześć!
Dzisiaj juz jestem na swoim komputerze i mogę dodać post. Wczoraj przyszły moje nowe ołówki ^^ Cieszę się nieziemsko. Nalpierw lista tego co zamówiłam: ołówki firmy KOH-I-NOOR wszystkie po dwa, twardości 2H, H,  B, 2B, 3B, 4B, 5B, 6B, 7B i 8B, gumka chlebowa firmy Faber- Castell (czytałam, że tej firmy jest najlepsza, ale z gumka chlebową stykam się po raz pierwszy), ołówek automatyczny firmy Marvy i paleta. Wszystko ufundowali mi moji najwspanialsi rodzice^^ Wielkie dzięki jeszcze raz, bo wiem, że czytacie ;) Wszystko ze strony szal-art.pl. Przesyłka doszła bardzo szybko, bo w poniedziałek wieczorem zamówiliśmy, a w środę już dostarczyli.
To teraz zdjęcia:
Razem
Gumka chlebowa
OłówekOłówkiPaleta
W szkole pokazałam koleżance gumkę. Miażdżę ją w ręce i pytam co to jest. Odpowiedź: plastelina. Widzielibyście jej ździwko jak udowodniłam, że to gumka xD
Teraz robię pudełko na ołówki, jak skończę to pokażę (o ile skończę xD).
I jeszcze raz proszę o odpowiedź na kilka pytań, bo ostatnio takowej nie dostałam:
1. Od niedawna uczę się rysować ludzi. Chcecie zobaczyć moje pierwsze kroki?
2. Wzięłam udział w konkursie wrocławskich Dni Fantastyki pt. Kryształowy smok, wyniki są już ogłoszone, więc czy chcecie zobaczyc moją pracę?
3. Co chcecie w następnych postach? Kolejny poradnik, jeśli tak to na podstawie jakiego rysunku? Czy może jakich przyborów uzywam? A może jeszcze coś innego?
4. Załozyć stronę bloga na Instagramie, Facebooku lub innej stronie społecznościowej? Jeśli tak to na jakiej?
5. Czy chcecie żebym umieszczała zdjęcia prac w trakcie robienia?
A i jeszcze coś, pewnie zauażyliście nowy wygląd bloga, co myślicie na ten temat?
Dziękuję wszystkim za komentarze :D Proszę o kolejne :D Napiszcie co myślicie o moich nowych przyborach :D
Pozdro
Saphira

26.05.2016r.
Kupiłam jeszcze długopis żelowy Pentela, ale zapomniałam napisać xD

1 komentarz:

  1. Kocham te ołówki.Odpowiedziałam w poprzednim poście
    MWerka

    OdpowiedzUsuń