poniedziałek, 9 maja 2016

Rysunek z lekcji #2

Cześć!
Dziś poniedziałek. Nie znam nikogo kto lubi początek tygodnia i myślę, że wy też. W szkole jak zwykle nudy, oprócz w.fu dzisiaj było fajnie ;) W czasie pozostałych lekcji machnęłam dwa rysunki. Jeden pstelami (czyli kredkami ^^), a drugi w ołówku. Nie są zniewalające, ale i tak wam je pokażę.
Kwiatki w doniczcePierścionek
Na początku chciałam narysować pierścień z Władcy Pierścieni, ale nie mogłam sprawdzić jak dokładniej wyglądała napis wenątrz pierścienia, więc wyszło takie coś xD
Rysunków ze szkoły będzie sie pojawiało więcej, bo mamy dopiero maj, a na coś lepszego musicie poczekać aż znajdę trochę czasu (trzeba średnią podciągnąć ;)
Na zakończeni mam jeszcze kilka pytanek:
1. Od jutra będę się uczyc rysować ludzi. Chcecie zobaczyć moje pierwsze kroki?
2. Wzięłam udział w konkursie wrocławskich Dni Fantastyki pt. Kryształowy smok, wyniki są już ogłoszone, więc czy chcecie zobaczyc moją pracę? Pytam, bo wyszła mi raczej słabo.
3. Co chcecie w następnych postach? Kolejny poradnik, jeśli tak to na podstawie jakiego rysunku? Czy może jakich przyborów uzywam? A może jeszcze coś innego?
4. Załozyć stronę bloga na Instagramie, Facebooku lub innej stronie społecznościowej?
5. Czy chcecie żebym umieszczała zdjęcia prac w trakcie robienia?
Całkiem sporo wyszło tych pytań. Czekam na odpowiedzi i napiszcie co myślicie o rysunkach z lekcji.
Pozdro
Saphira

1 komentarz: