środa, 24 sierpnia 2016

Powrót do szkoły 2016 #1 Co kupiłam?




Cześć!
Niestety... To już prawie koniec... Nikt tego nie chce, ale... to nieuniknione... Niedługo szkoła. Ktoś się cieszy? Ja na pewno nie. Co ciekawe 2 tygodnie temu byłam gotowa na powrót do szkoły. Miałam wielkie plany i mnóstwo zapału, a potem... to się zmieniło...
Ale nie dlatego do was piszę! Szkoła ma swoje plusy. Największy z nich to nowe, śliczne rzeczy :D


Jak widzicie kupiłam całkiem sporo przedmiotów.
Piórnik
Był tani i bardzo mi się spodobał :D

Linijka i kątomierz
Cel wiadomy- matematyka :/

Kleje
Przydatny przedmiot. Nie tylko w szkole.

Pióro wieczne
Nie wiem czy wykorzystam.

Blok A4 w kratkę
Czy tylko u mnie trzeba pisać na takich kartkach wypracowania na polski? 

Zakreślacze

Staram się być pilną uczennicą, a w takim wypadku przydają się. 

Zeszyty- dużo zeszytów
Rzecz niezbędna. O zeszytach dodam jutro bądź pojutrze osobny post. 

I coś dla przyjemności
Uwielbiam fantasy, w każdej postaci. Pierwszy raz kupiłam "Nową fantastykę" i po przeczytaniu kilku stron stwierdziłam: "To mój nowy przyjaciel" :D

Na dzisiaj to tyle, a wy już jesteście po zakupach, czy przed? Pochwalcie się co ciekawego kupiliście :D
Bayo
Saphira
♥♥♥♥

8 komentarzy:

  1. Dla mnie zakupy szkolne to zawsze była najlepsza rzecz w powrocie do szkoły. Uwielbiam te wszystkie nowe zeszyty, długopisy i inne przybory <3 Ja już do szkoły nie chodzę, ale nie mogłam sobie odmówić naklejek w biedrze xD Dużo fajnych rzeczy sobie kupiłaś, czekam na post o zeszytach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie, że nawet jak się pokończy szkoły, to można mieć przyjemność z początku roku szkolnego :D

      Usuń
  2. Uwielbiałam wybierać sobie zeszyty, tzn. okładki zeszytów;)

    OdpowiedzUsuń
  3. W tym roku nie mialam potrzeby nic kupowac, ale kocham zeszyty!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Coż.. ja jestem bardzo szałaputnym człowiekiem, więc nowa linijka co rok xD

      Usuń
  4. Pamiętam w pierwszych klasach podstawówki zawsze robiło się wielkie zakupy i wszystko dobierało się pod jedną tematykę łącznie ze wszystkimi kredkami linijkami i najmniejszymi pierdołami. Teraz w sumie kupuję tylko zeszyty z jakimiś ładnymi wzorami i rzeczy do matmy, bo zawsze je połamię :P

    Jeśli miałabyś ochotę, to zapraszam do udziału w "Podaj dalej challenge" : http://www.sarawistudio.pl/2016/08/grafika-podaj-dalej-challenge.html

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No, ja też co roku mam nową linijkę xD Faktycznie, jakby się tak zastanowić, to wszystko było w podobnej tematyce. Teraz biorę co mi się podoba :D Pewnie, że wezmę udział :D

      Usuń