niedziela, 21 sierpnia 2016

Arielka

Cześć!
Mój skaner mnie nie lubi! Z wzajemnością. Narysowałam Arielkę (kto oglądał Disney'a jak był mały to wie), ale oczywiście ani skan, ani zdjęcie nie oddają w pełni wyglądu tej pracy -.-

Koniec końców macie zdjęcie, które miałam wysłać na Instagrama, ale potem wybrałam inne. Nie mam bladego pojęcia jak byście mogli zobaczyć tę pracę taką jaka jest w rzeczywistości, bo nawet programy graficznie nie pomagają -.-
Gdyby oglądać tę pracę taką jak jest to można byłoby powiedzieć, że jest to jeden z moich najlepszych rysunków. Najlepszy to nie, bo pierwsze miejsce ma zorza, ale myślę, że drugie jest idealne dla Arielki.
Wzorowałam się na tym obrazku:
Nie wyszła identycznie, ale jest do siebie podobna.
Kończę i idę narzekać na skaner... -.-
Bayo
Saphira
♦♣♦♣

14 komentarzy:

  1. Na problemy z obróbką polecam PicsArta :3

    OdpowiedzUsuń
  2. Wydobycie kolorów ze zdjęcia bywa problemem. Wiem, bo mam strasznie słaby aparat i specjalnie zawsze czekam na odpowiednie oświetlenie dzienne aby cyknąć fotkę :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Heh, chyba sama będę musiałączekać na dobre oświetlenie :/

      Usuń
  3. Ładnie wyszła, ale sukienka wygląda na nieskończoną... Co do Arielki to jest to chyba moja ulubiona bajka z Disneya:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to jest właśnie wina skanera i zdjęcia i tego, że nie chce się zrobić tak jak powinno -.- Ja w sumie to nie wiem kogo lubię najbardziej. I rzecz jasna- dziękuję :)

      Usuń
    2. No to jest właśnie wina skanera i zdjęcia i tego, że nie chce się zrobić tak jak powinno -.- Ja w sumie to nie wiem kogo lubię najbardziej. I rzecz jasna- dziękuję :)

      Usuń
  4. Disney piękna rzecz. Rysunek wyszedł fajnie, zwłaszcza oczy postaci.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję i również pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ślicznie wyszło, bardzo podobają mi się włosy, ładnie rozbłyski zrobiłaś, ale mogłoby być trochę więcej na nich cienia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, faktycznie zapomniałam o cieniowaniu włosów. Może to dlatego, że włosy po zrobieniu zarysu kolorowałam na czuja xD

      Usuń
  7. Mimo iż nie lubię kredek, to uważam że raca jest dobrze wykonana. Najbardziej udane są oczy Arielki.
    Pozdrawiam,Cień

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :D Nie tylko tobie się podobają ;D

      Usuń
  8. Ariel - moja najulubieńsiejsza postać z disneyowskiej rodziny królewskiej :) jak dla mnie wyszło bardzo ładnie, ale ciężko mi być w pełni obiektywną, bo jak widzę gdzieś syrenkę, to jestem od razu zachwycona!!!

    OdpowiedzUsuń