poniedziałek, 15 sierpnia 2016

Kolorowanka #2 Tęczowa Ośmiornica

Cześć!
Nareszcie! Upragniona i wyczekiwana! Kolorowanka z kolorowanki, a nie wydrukowana xD
Kilka postów temu pytałam was czy chcecie zobaczyć kolorowankę w moim wykonanu. Większość (łącznie ze mną) zapomniała, że raz już wstawiłam kolorowankę, ale ona były drukowana, więc to nie to samo :/
Dzisiaj nareszcie kolorowanka z kolorowanki. Tak późno, bo bardzo się nad nią napracowałam.


Obrazek wybrałam ze względu na ilość szczegółów. Bardzo chciałam wypróbować cienkopisy, a ośmiornica nadawała się doskonale :D
No więc cienkopisy są w prządku, ale szału nie ma. W dodatku okazało się, że fioletowy jest wygięty (końcówka), ale na szczęście da się pisać :) Nie polecam kupować artykułów tego typu jeśli nie widać, że są porządnie zapakowane tzn. jeśli da się je otworzyć. Ja na pewno nie popełnię więcej tego błędu, bo wolę przedmioty w idealnym stanie, a nie wyglądające na używane :/

Na początku miał to być blog o rysowaniu i patrzcie co wyszło xD Kredki, cienkopisy, farby, Minecraft i żarty xD Dlatego że ta strona ewoluowała z artystycznej na moje pasje, postanowiłam założyć nową serię, w której będę się rozpisywała na temat, który obecnie mnie interesuje, ciekawi, męczy albo po prosu mam ochotę o nim pogadać. Jeśli ktoś jest tu ze tylko ze względu na moje rysunki śmiało może omijać te posty ;)

Na końcu dodam, że do soboty/niedzieli może nie być posta, bo wyjeżdżam do babci <3 na kilka dni.

Napiszcie co myślicie o ośmiornicy i o tym o czym chcecie w komentarzach
Bayo
Saphira
♥♥♥♥

PS1.: Założyłam Snapchat: smoczycasaphira. Raczej za wiele się tam nie pojawi, ale wy możecie mi wysyłać co tylko chcecie ;)
PS2.: Pamiętacie moje postanowienie? Otóż sprawozdanie. Mogło stać na stole wszystko, ale mama upiekła placek śliwkowy i sami się domyślcie co się stało xD
PS3.: Chcecie recenzję kolorowanki?
PS4.: Gratuluję jeśli dobrnęłaś/łeś do końca xD

13 komentarzy:

  1. Trochę jak czapka wełniana na szydełku robiona. 😆 ja chyba nie miałabym cierpliwości. 😎

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie uwieżysz ile razy mi się tego odechciewało. Choć przynam, że nie miałam ani razu chęci rzucenia tym, jak jest w przypadku niektórych podręcznikow w roku szkolnym... xD

      Usuń
  2. I dlatego właśnie ja nie mam nerwów do kolorowanek.
    Ośmiornica bardzo fajna. Faktycznie wygląda jak robiona na szydełku :D

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakbyś już spróbowała, to znalazłaby się i cierpliwość ;) Dziękuję. Również pozdrawiam :D

      Usuń
  3. Wygląda imponująco, gratuluję wytrwałości:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super! Mam tą samą kolorowankę i jest bardzo fajna :) nie dojrz że tania, to jeszcze ma i łatwe i trudne kolorowanki. Fajnie ją pokolorować w przerwie od Tajemnego Ogrodu i Kwerkli, które są znacznie trudniejsze. Ośmiornica wyszła super, ja na razie nie odważam się kolorować tej strony.
    akacjaemi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak na razie to moja jedyna kolorowanka, więc nie mam porównania :/ Szkoda, że jak nie kolorowałaś, chętnie zobaczylabym twoją wersję ;D No i dzięki :D

      Usuń
  5. Fajnie wyszła, z chęcią przeczytam recenzję :) Zawsze jak mama upiecze placek to głupio nie zjeść :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Więc recenzja będzie :D Cieszę się, że nie tylko ja tak mam xD

      Usuń
  6. wyszło bardzo ciekawie, napracowałaś się!

    OdpowiedzUsuń