wtorek, 9 sierpnia 2016

Szkatułka DIY

Cześć!
Tak jak pisałam wam ostatnio, dzisiaj opowiem trochę więcej o szkatułce.
Na początku wyglądała tak:
Uwielbiam tę podkładkę ♥.♥
Na początku było to zwykłe drewnane pudełeczko, ale zabrałam się za nie i chcę wam opowiedzieć co się stało.
Na początek wykręciłam zawiasy i zamykanie, żeby nie pobrudziły się lub zniszczyły.
Dyżurny śrubokręt xD
Kiedy wszstko było bezpieczne wynorałam papier ścierny i wygładziłam powieszchnie, bo jak mogliście zauważyć gdzieniegdzie odstawały kawałki drewna.
Śróbki, zawiasy i zamykanie były cały czas w części pudełka, której nie przerabiałam.
Potem zabrałam się za malowanie. Chciałam żeby ta szkatułka przypominała mi o wakacjach nad morzem, więc pomalowałam ją całą na niebiesko farbą akrylową coby się nie zmyło, a na wieczku wymalowałam morze.
Przepraszam za słabą jakość zdjęcia :(
Pierwszą pomalowałam górną część, potem dolną, a na końcu fale na górnej. W czasie oczekiwania aż farba zaschnie na górnej części, ułozyłam sobie muszelki i zrobiłam słoiczek z kamieniami, który widzieliście w poprzednim poście (więcej opowiem o nim później).

Kiedy farba wyschła przykleiłam muszelki klejem na gorąco. Nie ma żadnego zdjęcia, bo strasznie się z tym męczyłam :/ Ale mój mały sukces- nie poparzyłam się ani razu :D

Na koniec wystarczyło przykręcić zawiasy i zamykanie.

Gotowa szkatułka wygląda tak:
Po zaschnięciu farby boczne ściany wyglądaja trochę jakby kompały się w morzu :D

I jeszcze śmieszne sytuacje:
1. Wieczko malowałam odwrotnie i wydawało mi się, że takwygląda najlepiej, ale nie zauważyłam, że dziurki po śróbkach mają różną szerokość xD Koniec końców wyszło dużo lepiej niż planowałam :D
2. Chwilowy zawał kiedy mała, ciemna śróbka spadła na ciemny dywan xD Znalazła się :D

To tyle na dzisiaj. W następnym poście bedzie chyba Minecraft, a potem kolorowanka. W tej kolejności, bo wybrałam sobie skomplikowny obrazek, ale obiecuję, że bedzie cudowny ;D 

Piszcie, komentujcie, obserwujcie
Bayo
Saphira
♥♥♥♥

16 komentarzy:

  1. Szkatułka wyszła świetnie. Boczne ściany faktycznie wyglądają jakby były pod wodą.
    Hehe, miałam identyczną podkładkę z kucykami :P
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo pomysłowa!

    http://bloogpseudoarytstyczny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny pomysł na własnoręcznie zrobioną pamiątkę :) Wyszła ślicznie, wygląda jakby była pod wodą :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne *.* Masz super pomysły,powinnaś robić DIY :>
    http://studioartystycznechoculiny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :D Staram się czsami robić DIY, ale nie zasze wpadają do głowy dobre pomysły :/

      Usuń
  5. brakuje tylko... nadmorskiego piasku :)

    juoart.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A wiesz, że nawet chciałam go przykleić? Niestety nie mam tak dobrego kleju, żeby nie odpadał, bo raczej klej na gorąco nie bardzo się nadaje xD

      Usuń
  6. szkatułka bardzo ładna, wyygląda jakby była w morzu... idealna pamiątka z wakacji na jesienne wieczory przy matmie xD
    Dariavaria.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :D Wieczry przy matmie? Matma i ja widzimy się tylko na lekcjach xD

      Usuń
  7. Cudowna jest ta szkatułka! Też chce taką podkładkę:)

    www.sagaoludziachlodu-rysunki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :D Niestety nie podpowiem jak zdobyć taką podkładkę, moja jest tak stara, że sama nie pamiętam skąd ja mam xD

      Usuń